Jeg står i en lidt underlig situation, hvor jeg oplever en stor stigning i besøgende, efter bedre placeringer på google. Det der undrer mig lidt er at salget ikke er fulgt med op. Det er derimod faldet en smule. Her er en hurtig beskrivelse over de sidste måneder: Mine besøgende ligger vare i kurven som normalt, og klikker også fint videre til kurven. Men de får aldrig udfyldt leverings adresse og betalt. Men somme tider kan man som bekendt ikke se skoven for bare træer, så derfor håber jeg på at der er nogle af jer flinke Aminoer der vil hjælpe mig med at se om der skulle være en fejl på shoppen. Til dig der vil gøre et forsøg, må du gerne smide en vare i kurven, udfylde leverings adresse og gå til betaling, og så komme med en kommentar til købs flowet her :) Link til shoppen: Fungadgets.dk Jeg håber der er et par stykker der vil teste shoppen, inden jeg river de sidste hår af hovedet :) |
Hej Allan
Jeg oplever ingen problemer. Gik frem til Sikker betaling med lethed og alt fungerede som det skulle.
Jeg sidder i Chrome.
Har du nulighed for at filtrere data ud for de besøgende der falder fra sent i købsflowet?
Det kunne jo også give et fingerpeg om der gør sig noget fælles gældende for dem