Kære alle jer, der har været med til at besvare de spørgsmål, som vi har haft i forbindelse med opstarten! Her er så reslutatet: www.mykidsdeal.dk - hvad synes du? Puuuhh, håber på positiv feedback, men alt bliver taget imod med kyshånd. Du må meget gerne gå en tur forbi Facebook og 'synes godt om', hvis du kan lide hvad du ser. God søndag aften til alle |
Tak for hjælpen - her er så resultatet :-)
Jeg har set din hjemmeside og er tæt på at signe op, da jeg kan se jeg få noget gratis... Men kommer jeg til at skulle betale noget på sigt? Oghvad er det der normalt koster 999dkk? Jeg er da klart villig til at købe tilbud til min datter på to år, fra din hjemmeside, men vil da aldrig nogensinde betale 999dkk, for at få tilbud på babyting.. Mvh Jacob |
tillykke med jeres nye deal side. positivt at i ikke lægger jer fast på min. 50% rabat - det betyder at i kan få andre varegrupper ind, som de etablerede måske ikke har. Et par spg. Hvorfor lægger i jer fast på storkøbenhavn ? Er det ikke online handel ? Info omkring betingelser for annoncører - hvor finder jeg det ? |
Det er sgu en fed side, du har fået lavet dig der :) |
Første Affiliate side http://www.skotrends.dk
Hejsa Tak for sit svar. Sitet er sat op, som det komme til at se ud, når der - primo oktober -begynder at komme rigtige tilbud på. Lige nu er det for tilmeldingens skyld, så sitet ikke bare et tomt. Samtidig kan kommende annoncører se, hvordan deres fremtidige deals kan blive reklameret for. Giver det mening? Kh Salma |
META WARNING missing description
WARNING empty keywords tag
WARNING head title too long (>65 chrs) |
Tak for roserne :) Det er både Storkøbenhavn og online - det er mere for at fortælle, at der ikke kommer tilbud, som man fysisk kan gøre brug af, hvis man f.eks bor i Jylland eller på Fyn. Samarbejdsaftalen sendes til virksomheder, der kunne været interesseret i at annoncerer på sitet :-) |
Der må jeg nok stå af??? Hvad betyder det? |
Mvh Jacob |