Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent- / Rådgiverforsikring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Ifm. et Eksport- og Logistik projekt, hvor jeg ønsker at tilbyde min service som konsulent, ville jeg høre om der er nogen der har viden om dette emne i retning af hvad er nødvendigt?

Kan man evt. fraskrive sig et ansvar i sit tilbud, jeg ved dette gøres af forskellige Bregnere indenfor håndværksbranchen, dog ved jeg ikke om dette "holder vand"

Alternativt er der nogen der kender til forholdene, hvis man lader sig ansætte som Feelance, jeg antager man er dækket af firmaets forsikring?

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:16
Som freelancer skal du have din egen erhvervs- og ansvarsforsikring. Den gode nyhed er at de som regel ikke koster ret meget. Jeg giver omkring 3-4k om året hos Codan, med en dækningssum på 10 mio.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 09:02
Hej Uffe

Hvordan kom du frem til den dækningssum?

Alt om både i Danmark

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:45
Hvis du mener hvorfor lige 10 mio, så var det ganske enkelt et krav fra et af de bureauer jeg er tilknyttet. Men efterfølgende fandt jeg så ud af at netop 10 mio faktisk mere eller mindre er standard i den type forsikringer.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:54
Ok, grunden til at jeg spørger er, at jeg godt kunne forestille mig nogle situationer hvor man både som udvikler og it-konsulent, kunne uforsætligt
forårsage skade på mere end de 10 mio...

Alt om både i Danmark

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:17
Hej Uffe,

Tak for svaret, ser meget fornuftigt ud, så må vi se om jeg falder ind i denne gruppe...

Hilsen

Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)