Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO på tvtjenester.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg kunne se at dit domæne har været registreret i 21 dage og stadig har en Rank Page på 0. Når du opbygger din hjemmeside og seo kan det tage tid før Google og andre søgemaskiner når at opfange det, så bliv ved med at arbejde på konceptet, skriv nogle artikler og blogs i forskellige forummer. Vælg nogle søgeord som du mener er forholdvis stor søgning efter og arbejd videre på projektet med meta oplysninger.

God vind i projektet!

Mvh. Lasse - www.tjekdanmark.dk

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 11:27

Michael og Lasse 

Tusind tak for feedback :-) 

Det er en stor hjælp 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 14:19

Det var så lidt Casper - Håber du kommer godt fra start! ;)

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:37

Husk at det tager tid at arbede med SEO.

Det du skal gøre er ikke at lave kommentar som din linkbuilding, men lav atikler og udgiv dem som en reklame over din hjemmeside, men husk at skrive unikke artikler, på eksempl denne side www.hverdagogfamilie.dk her kan du gratis udgive dine artikler som foratter, og skal du ud og lege mere seriøst så er denne sider her bedre men den koster penge.

Ellers har jeg backlinks og meget andet som vil gavne din side, som jeg sælger gennem min shop.

Men start stille ud da siden er ny og lav de artikler og reklamre for din side der er gratis, og når du får lidt penge så prøv noget støre og bedre.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)