Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritids-skribenter søges....hvor??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Vi leder med lys og lygte efter folk, der kan lide at skrive og interesserer sig for kultur og oplevelser - eneste krav: bosiddende i Holbæk og omegn.

Er der nogen af jer, der har nogle fif til, hvor vi kommer i kontakt med disse skriveglade mennesker? Lokalaviser er naturligvis oplagte, men vi modtager gerne gode forslag til steder på nettet mv.

Håber på at høre fra Jer!

/Janne

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:45
Når det er skriftlige opgaver, hvorfor er kriteriet så at man skal bo i Holbæk og omegn? For der vil sikkert være mange der gerne ville have sådan en "tjans" men som ikke bor der.

Venligst Sue

Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:50
Hej Sue! Svaret er ganske simpelt: De skal skrive om oplevelser (arrangementer, koncerter, markeder) mv., der finder sted i Holbæk...

/Janne
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:01
Hej Janne

Jeg så på teksttv i dag, at der er 12000 danskere, der mangler et flexjob.

Måske kunne det være en indgang for dig - der er jo næppe tale om fuldtidsbeskæftigelse.

mvh Hans

Fra København S
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:18
Hvis du stadig søger, så vil jeg da råde dig til at tage fat på et kommunikationsbureau, som leverer tekster. Jeg er selv en del af et sådant, og vi leverer mange tekster/artikler på den måde. 

Vi holder godt nok til i Kbh, men vi har masser af kunder rundt omkring i landet. Så du kan da tage et kig på www.renomme.dk, hvis det er...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)