Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - mindre kodefejl i plugin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle lave noget manuel oversættelse af en wordpress plugin, da denne fejl dukkede op:

Parse error
: syntax error, unexpected '<', expecting ')' in/home/billigtw/public_html/koedaedende-planter.dk/wp-content/sp-resources/forum-themes/default/templates/spHead.php on line 92

Jeg er kommet til at slette et tegn. Har fundet linjen, men kan simpelthen ikke finde fejlen. Håber en kan hjælpe :)

Linje 92:
sp_LoggedInOutLabel('tagClass=spLabelSmall spLeft', __sp('Logget ind som'<br /><b>%USERNAME%</b>'), __sp('Overvej venligst registering'<br /><b>guest</b>'), __sp( <b>%USERNAME%</b><br />Log ind for at skrive'));

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:47

Jeg kan ikke lige umiddelbart se en fejl i den linje, men nu behøver fejlen jo ikke nødvendigvis ligge dér :-) Fejlen kan ligge fra linje 1-92.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:03

Prøv at udskifte linie 92 med denne her:

sp_LoggedInOutLabel('tagClass=spLabelSmall spLeft', __sp('Logget ind som<br /><b>%USERNAME%</b>'), __sp('Overvej venligst registering<br /><b>guest</b>'), __sp('<b>%USERNAME%</b><br />Log ind for at skrive'));

PS. Selvfølgelig er fejlen i linie 92 når PHP interpreteren skriver det er linie 92.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:09

Det virkede! Tusind tak for din hjælp du har reddet min dag :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)