Jeg er igang med at undersøge markedet for at lede efter nogle gode steder at købe mængder af computer spil hjem og håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg leder simpelthen efter noget wholesale og/eller en god agent der er til at stole på til at undersøge/indkøbe spil. Jeg har fundet hjemmesider som "thewholesaleforum" osv men er interesseret i at vide om man kan få tingene en smule billigere! Skriv jeres erfaringer omkring wholesale/agenter i udlandet og skriv meget gerne navne på folk i kender som kan hjælpe mig! Enten her eller i privat besked :)
I stedet for at lede udenlandsk, så prøv at kigge i Danmark. Her kan du finde Entertainment Trading, som f.eks. er en leverandør af spil, konsoltilbehør og andet
Du kan heller prøve at være afiliate for Pixmania pro. De har et kæmpeutvalg og du slipper at selv købe ind varer m. Det findes en mengde andre affilliate sider. det er tryggere.
I stedet for at lede udenlandsk, så prøv at kigge i Danmark. Her kan du finde Entertainment Trading, som f.eks. er en leverandør af spil, konsoltilbehør og andet
Det vil jeg helt sikkert kigge nærmere på :) du kender ikke til andre danske såvel som udenlandske steder?