Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilnumre som viser hovednummeret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der findes mange kloge telefoni eksperter herinde, så vil jeg lige høre om det er teknisk muligt, med en løsning hvor vores medarbejder får hver deres mobil, men for at kunderne ikke skal ringe direkte tilbage til medarbejderne, når de har travlt, så skal det altid være vores hovednummer der står som afsender af opkaldet.

Er det muligt?

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek firmafon.dk :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi med IPnordic som vi også forhandler. Vores hovednummer er mobilnummeret 21 123 456 og det bliver vist når vi ringer fra alle vores telefoner.
Du kan kombinere ip bordtelefoner og mobiltelefoner som du ønsker, opsætte voice responce (tryk 1 for salg, tryk 2 for service osv), ringegrupper, telefonsvarer og meget mere. Du får med andre ord et moderne og professionelt omstillingsanlæg, som er fuldt skalerbart fra en telefon or opefter.

Du er velkommen til at kontakte mig på henrik|a|telecall.dk hvis du vil vide mere

vh
Henrik
Tele Call Danmark

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg tilbydes ved de fleste teleselskaber der leverer løsninger til Erhverv, kræver dog typisk at du også har hovednummeret til at ligge hos samme selskab.

Den løsning jeg kender til i praksis er fra Telenor - her kan du indstille om du ønsker at vise hovednummeret både når du ringer til kollegaer og eksternt, eller du ønsker at kollegaer ser dit mobilnummer og alle andre ser hovednummeret. Desuden ligges en menu på telefonen (installeres på SIM-kortet, så virker på alle telefonmodeller) hvor du ved et par tryk kan skifte mellem hovednummer og mobilnummer.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Hvis du vil have en "jeg gør det selv" løsning, så tag et kig på www.5tel.dk 

5tel er ikke kun Danmarks absolut billigste, det er samtidig også utroligt fleksibelt.
Du kan bl.a. skifte visning af telefonnummer direkte og hurtigt fra telefonen.

Der er inkluderet velkomsthilsen, tastemenu, ringekø, telefonsvarer, fælles telefonsvarer og meget mere.

Vil du hellere have en "jeg vil gerne læne mig tilbage" løsning, så tag et kig på www.maxtel.dk

Stadig utroligt billigt, men ikke helt så billigt som 5tel. Til gengæld får du nok DK's bedste service og systemet kan virkelig alt. 

Vil du hører lidt mere om det hele, så PM mig, eller giv mig et kald på 8282 0940.

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi bruger ATZ net, og der taster jeg bare * før nummeret. Så vises vores hovednummer.

Vi bruger kun mobiltelefoner, og har et hovednummer som kunderne ringer til, så går opkaldet automatisk til den mobil der er ledig.

 

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)