Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kan tjene kassen med denne idé

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sidder to unge gutter på 17 og 18 år og har en drøm om at starte en selvstændighed virksomhed. Vi har blandt andet denne her idé, som vi håber vil ramme et bredt marked. Vores idé er følgende: 
Starte en webshop der indeholder en oversigt over tilbud inden for hvad som helst- - lige fra mælk til trøjer. Du søger på det produkt som du vil have og så giver vores hjemmeside en oversigt over priserne inkl. rabatter på den vare du vil købe. 
Ved at gøre det simpelt og overskueligt og med fede features håber vi på at vi kan ramme, så stort et marked som overhovedet muligt.

Vi håber at I vil hjælpe med at give os respons på vores idé. Og stil gerne spørgsmål. 

Venlig hilsen Niels og Daniel 

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:25

Noget i stil med pricerunner.dk?

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:29

Jeg vil nødig skyde jer ned.

Men det marked sidder: pricerunner.dk edbpriser.dk osv hårdt på.

Hvis I vil gøre det med dagligvare, så tror jeg det bliver et dyrt system at udvikle. Et system der indhenter priserne fra supermarkedernes databaser. Damn

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 22:33

Vi tænkte ikke så meget på elektronik og hvidevare, men mere daglidagsvarer. Samtidig lave en feature som indkøbslister, med bla. rutevejledning når du sætter disse tilbud sammen. Men tøj osv. ville vi gerne have med også. Altså en oversigt hvor du ser de rabatter. 

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 22:35

Hej,

Smid mig en pm, går i gang med ligende projekt næste måned, så vi kunne lave et samarbejde?

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel:

Vi tænkte ikke så meget på elektronik og hvidevare, men mere daglidagsvarer. Samtidig lave en feature som indkøbslister, med bla. rutevejledning når du sætter disse tilbud sammen. Men tøj osv. ville vi gerne have med også. Altså en oversigt hvor du ser de rabatter. 

Nu spørger jeg sikkert dumt, men vil I gå alle supermarkedskæderne igennem manuelt hver uge, og opdatere priserne? Damn et arbejde...

Hvis I vil lave en prisportal, så skulle i måske starte ud i lidt mindre, men meget mere realistiske forhold...

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 22:47

Vi håber på at vi får adgang til databaser vedrørende priser, som de forhåbentligt har, som så opdatere vores hjemmeside med priser og rabatter. 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:48

I må ikke tro at jeg er negativt indstillet overfor projektet.

MEner bare man forsøgte det for nogle år siden uden held. Supermarkederne var ganske enkelt ikke interesseret i gennemsigtighed på markedet :)

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:48

Altså det samme som www.etilbudsavis.dk og den app på telefonen der hedder etilbudsavis?

en er svær at lave bedre selv..

Lars

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 23:10

Mange tak for informationen, vi kan godt se at idéen bliver svær at få implementeret. Men vi håber at vi kan lave nogle justeringer, som gør at vi kan ramme en andet markedet end det pricerunner sidder på. :)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)