Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med webshop som ikke har et affilate netværk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står og skal ringe til en webshop som muligvis har interesse i at lave en aftale med mig.

Men da de ikke er tilmeldt et netværk - hvad gør jeg så ?

Kender i nogle systemer man kan tilmelde sig eller hvordan ? Skal jo ikke koste en million at leje, da indtægterne skal machte.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener at man kan tilmelde sig PartnerAds.dk, for kun 1000 kroner - jeg har fået 2 webshops der ikke vidste noget om Affiliate marketing, til at tilmelde sig dem - og det gik strygende ;-).

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 19:19

Hejsa

Der findes masser af gode affiliate løsninger, der ikke kræver tilmelding til noget netværk. Hvilket der passer bedst til dig er lidt svært at svare på ud fra de oplysninger du giver.

Hvis du har mulighed for at uddybe lidt er det nemmere at hjælpe dig. Foreksempel, hvad er din rolle? Er du en leverandør? Vil du sende leads osv.

Med venlig hilsen Mikael

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 19:21

Hej Casper.

Tusind tak for dit link, det vil jeg kigge nærmere på :).

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 19:22

Mikael Rasmussen:

Hejsa

Der findes masser af gode affiliate løsninger, der ikke kræver tilmelding til noget netværk. Hvilket der passer bedst til dig er lidt svært at svare på ud fra de oplysninger du giver.

Hvis du har mulighed for at uddybe lidt er det nemmere at hjælpe dig. Foreksempel, hvad er din rolle? Er du en leverandør? Vil du sende leads osv.

Med venlig hilsen Mikael

Hej Mikael.

Tak for dit svar.

Jeg har en hjemmeside som anbefaler nogle produkter. Det har denne webshop heldigvis :). Så mit mål er at tjene x% af de salg der kommer fra de besøgende jeg har sendt. 

ER det info nok, eller er jeg bare ikke klar over hvad jeg mere skal skrive ? :)

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 19:28

Hej igen

Det giver fin mening hvad du skriver :)

Næste skridt er så at finde ud af, om hvorvidt den webshop er interesseret i et samarbejde. Hvis de er det, så skal der integreres noget tracking i deres shop, som registrerer når besøgende der kommer fra din side/link gennemfører et køb.

Alt efter hvilken webshop system der er tale om, så findes der allerede færdig udviklede moduler der klarer dette. 

Med venlig hilsen Mikael

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 19:39

Tak for dit brugbare svar.

Kan simpelthen ikke lure hvilken shop de bruger.

Er du god til sådan noget ? :)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:49

Hej

Prøv at sende en PB med et link til mig, så kan jeg nok også hjælpe med at opklare det.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)