Jeg mener at man kan tilmelde sig PartnerAds.dk, for kun 1000 kroner - jeg har fået 2 webshops der ikke vidste noget om Affiliate marketing, til at tilmelde sig dem - og det gik strygende ;-).
Der findes masser af gode affiliate løsninger, der ikke kræver tilmelding til noget netværk. Hvilket der passer bedst til dig er lidt svært at svare på ud fra de oplysninger du giver.
Hvis du har mulighed for at uddybe lidt er det nemmere at hjælpe dig. Foreksempel, hvad er din rolle? Er du en leverandør? Vil du sende leads osv.
Der findes masser af gode affiliate løsninger, der ikke kræver tilmelding til noget netværk. Hvilket der passer bedst til dig er lidt svært at svare på ud fra de oplysninger du giver.
Hvis du har mulighed for at uddybe lidt er det nemmere at hjælpe dig. Foreksempel, hvad er din rolle? Er du en leverandør? Vil du sende leads osv.
Med venlig hilsen Mikael
Hej Mikael.
Tak for dit svar.
Jeg har en hjemmeside som anbefaler nogle produkter. Det har denne webshop heldigvis :). Så mit mål er at tjene x% af de salg der kommer fra de besøgende jeg har sendt.
ER det info nok, eller er jeg bare ikke klar over hvad jeg mere skal skrive ? :)
Næste skridt er så at finde ud af, om hvorvidt den webshop er interesseret i et samarbejde. Hvis de er det, så skal der integreres noget tracking i deres shop, som registrerer når besøgende der kommer fra din side/link gennemfører et køb.
Alt efter hvilken webshop system der er tale om, så findes der allerede færdig udviklede moduler der klarer dette.