Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. 0 kr. prøve periode derefter 195 kr.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

jeg har et hypotetisk spørgsmål jeg håber I kan svare på:-)

Jeg har en større side og vælger at tilbyde en gratis prøve periode med 14 dage for 5 kroner. Efter 14. dage koster det 195 kroner for 1 måneds annoncering. 

Jeg er i tvivl om dette er lovligt. Jeg går udfra det er 100% legitimt hvis jeg skriver tydeligt at efter 14 dage så bliver man automatisk opgraderet til "annonce konto" og der trækkes herefter 195 kroner per måned.

Hvordan fungere reglerne her? Er der nogle der kan linke mig til nogle retningslinier/paragraffer

Tak på forhånd

Mvh Rasmus

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 21:42

ingen der har erfaring eller kan besvare .p?

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 03:29

no1 xd?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 03:39

Det er lovligt, men du skal sikre dig, at folk ikke er i tvivl om, at de efterfølgende bliver medlem af jeres abb. service.

Så skriv det klart og tydeligt i betingelserne, samt på alle siderne man går igennem, hvis bestillingen sker igennem eks. 4 sider, hvor man indtaster forskellige ting på disse sider, så lad det stå på alle siderne.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 03:43
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes det vil være god kundeservice, hvis du efter ca. 10 dage, sender kunden en mail, hvor du skriver at du håber at kunden har været tilfreds med prøveperioden og at abonnementet om få dage overgår til almindeligt abonnement.
Det kan godt være at du kan narre kunden til at betale for næste periode og at kunden herefter opsiger abonnementet, men begge parter er efter min mening bedre tjent med at du yder god kundeservice og holder kunden informeret.

vh
Henrik
Tele Call Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)