Jeg har endelig fået sat Google Analytics ind på mit website. Nogle bestemte indstillinger man skal gøre, for at få mere ud af det?
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.
Tja, det er sikkeret en meget god idé at slå blokere sin egen IP adresse. Så det ikke tæller med i statistikken. Så er det nok også en god idé at oprette nogle mål etc. for dit website.
De bedste hilsner,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.
Hvis det var en affiliate side kunne det være antal affiliate kliks etc. Hvis det er en medlemsside. Så ville man måle på korventingen fra en besøgende trykker "opret medlem" til at blive et medlem. Det er jo interessent at se hvor folk falder fra. Så man kan fokusere på hvad der skal optimeres.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Har ingen ide om hvordan man gør Hvor man kan få hjælp til det (Mod betaling?)
Jeg kan godt ordne det for dig billigt. Hvis du lige sender url, kan jeg sende dig et tilbud på hvad det vil koste.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media