Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle bestemte indstillinger man skal lave i Google Analytic på et almindelig website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endelig fået sat Google Analytics ind på mit website. Nogle bestemte indstillinger man skal gøre, for at få mere ud af det?

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:39

Tja, det er sikkeret en meget god idé at slå blokere sin egen IP adresse. Så det ikke tæller med i statistikken. Så er det nok også en god idé at oprette nogle mål etc. for dit website. 

De bedste hilsner,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 17:48

Hvilke mål tænker du på?

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:54

køleskab:

Hvilke mål tænker du på?

Hvis det var en affiliate side kunne det være antal affiliate kliks etc. Hvis det er en medlemsside. Så ville man måle på korventingen fra en besøgende trykker "opret medlem" til at blive et medlem. Det er jo interessent at se hvor folk falder fra. Så man kan fokusere på hvad der skal optimeres.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 18:13

Har ingen ide om hvordan man gørSad Hvor man kan få hjælp til det (Mod betaling?)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:34

Jeg kan godt ordne det for dig billigt. Hvis du lige sender url, kan jeg sende dig et tilbud på hvad det vil koste.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 23:12

Hej,

Har du sat op fra andre før?

Og hvad er din mail?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)