Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stand up til julefrokost fra 2000kr og opefter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle sammen.

Jeg har startet en hjemmeside op med booking af stand up. På grund af mine kontakter og min effektive kommunkation, har jeg nu allerede kontakt til 45 komikere.

Jeg har både upcoming og kendte komikere, men de har alle god erfaring og er dygtige til det de gør.

Hjemmesiden hedder billigstandup.dk og der kan I læse mere om, hvordan I får billig stand up til Jeres julefrokost eller andet arrangement.

Hilsen Tabita Zinck

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:41

Fin idé

Hvis jeg skulle booke en stand up som jeg ikke kender, ville jeg gerne have referencer om tidligere opgaver. Jeg ville også gerne have udtalelser fra andre kunder.

vh
Henrik

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:03

Jeg savner at kunne se hvilken stand-uppere jeg kan booke. Det er bare for langsommeligt at skulle skrive til en mail adresse.

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 11:15

Hej.

Jeg syntes idéen er hammer god, endelig en som 'lægger sig ud' med den store.(FBI) Hvis jeg forstår dig ret, så er det stand-uppere som man kan betale sig til..

Hvis du skal bruge din webshop til at få kunder, så skal der nok stå noget mere håndgribeligt. Her tænker jeg på priser 'fra 2000'  kan jo være meget. Måske ville det være en idé at få lavet en video på 2 min til hver komiker, så får man hurtigt et ansigt på, og straks kan man forholde sig til den enkelte komiker. Udover det ved jeg godt at i denne sammenhæng er en hjemmeside en sekundær ting, men den skal nok fange lidt mere.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:35

Jeg har surfet rundt på siden, og jeg kan simpelthen ikke se hvem de 45 komikere er. Er det meningen man skal booke uden at vide hvem du har i stalden?

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 15:41

Ud over de allerede skrevne ting fra andre aminoer, ville jeg bare tilføje at det ville være smart at lave en optagelse af dine komiker så man kan se dem "in action" det ville være en del bedre end bare at læse om dem.

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)