Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det til at forstå hvad vi sælger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget interesseret i at høre om det produkt vi sælger er til at forstå. For at ikke give for meget info der gør det lettere at forstå vil jeg bare nævne at side hedder MyArtSpace.dk og er et forum for kreative, når man så er på siden sælger vi vores salgsprofil som dem der ønsker mere kan tilvælge.

Den side jeg gerne vil have Jer til at give feedback på, og især om det er til at forstå hvad det er man får og om det sælger slagsprofilen godt, hedder http://myartspace.dk/www/betalinger/kob_salgsprofil.asp Det skal lige siges at den side ikke er online så man kan ikke gennemføre en betaling endnu på den, men teksten er som vi pt regner med at bruge.

Håber meget der er nogle som kan hjælpe os med at forstå hvis vi gør noget forkert.

Ser frem til at høre fra Jer :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:12

Lige på en anden note:

Sidste nyhedsbrev fra jer kom med Knud Østerbye som afsender. Der er nok ikke mange der kender ham :-) 

Ps: der er godt nok meget information på den side der. Jeg stoppede halvvejs 

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 22:39

Jeg har nok samme dovne gén som Steffen - lidt for meget info på blot en side.

Var det ikke muligt at skære teksten ud i flere sider. Jeg mener, når folk først er vadet hen til en bestillingsside, bør de allerede vide, hvad de køber, og hvad de får for pengene.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 22:50

Hej Thomas,

Kan sagtens forstå hvad det er I vil sælge med siden, men mener det er alt for rodet sat op, hvilket forvirrer en hel del.

Ville nok gøre det mere enkelt på bestillingssiden, og så have detaljeret info på separate sider.

Mvh.

Michael

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 23:03

Kald salgsprofilen for en kunstnerprofil og gør "Bestil dit SalgsProfil abonnement" til "Kom i gang med at sælge din kunst".

Derudover er jeg helt på linje med de andre - aaalt for rodet.

Del op i 3 punkter med et par linjers uddybning ved hvert - med meget mere luft omkring elementerne, end I har nu:

1: Producer din kunst

2: Opret din kunsterprofil

3: Dine kunstværker er nu sat til salg online

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:03

mere struktur sat op med mere sammenhæng over siden , god ide nok få designer over opgaven så der komme mere orden på siden .

farverne i menuen er for tæt ved baggrunden find nogle menuen farver længere fra baggrund en lysere grå falder helt ind i baggrunden

husk billederne de også masser af farver dem er mange af så det skaber lidt meget spil imellem baggrunden , menuen så find ud ad hvordan det sammensættes så man hurtigt kan se menu punkterne i dette spil af farver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:34

Hej Thomas.

Jeg er vild med konceptet bag jeres side. Ved ikke, om der findes lignende danske sider (gør der vel nok), men det er da en fantastisk mulighed for kunstnerne derude. Desværre synes jeg ikke, at designet lever op til forventningerne. Det ser i mine øjne gammeldags og lidt uprofessionelt ud. Jeres navn/"logo" kan man knapt nok se, og opstillingen af billederne på forsiden kan laves meget flottere og give et mere tilfredsstillende og æstetisk smukkere overblik.

Teksten på den side, du gerne vil have os til at give feedback på, er ikke overvældende god. Overskrifter og sprog kunne finpudses / omskrives en del. Der er nogle deciderede stavefejl, og der mangler også mange kommaer. 

Spændende idé, der fortjener en bedre eksekvering! Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 19:24

Tak for alle de svar, der er lidt at kigge på :)

Det som jeg lige udmidlbart tager med er at vores salgsside skal være meget mere skarp med mindre tekst og så må alle forklaringerne komme på undersider til dem der gider læse det hele.

Til TT tekstforfatter

Når du skriver at det ser gammeldags og uprofessionelt ud er det så MyArtSpace.dk generelt eller er det pga af logoet og det med billederne på forsiden?

Mvh

Thomas

Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 13:38

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Ordminister Kring Skrevet kl. 14:01

Nu har jeg ikke set det foriige udkast, men som "nyankommen" på jeres side giver det hele meget god mening. Jeg forstår budskabet og hvilke valgmuligheder, jeg har.

Kommentar til selve forsiden - jeg blivre forvirret over hvem afsender er, da jeres logo er MEGET lille og det kører de der topbannere som er annoncer for kunstnere/samarbejdspartnere?

God dag

Anendorthe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)