Hej Amino'er, Vi er ved at færddiggøre et større projekt, en portal med forum, blogs m.m. og som vi forventer der kommer en hel del trafik på. I den forbindelse er jeg allerede lidt bekymret, da jeg har bemærket at load tiden er alt for lang. P.T. ligger portalen på Unoeuro's server og formentlig med et hav af andre hjemmeisider. For dels at forbedre loadtiden og dels for at forebygge evt. senere nedbrud grundet trafik, anbefaler min webmaster at portalen flyttes til en dedikeret server, hvor KUN vi ligger. Dette har jeg så intet begreb om og vil derfor meget gerne bede om råd og anbefalinger. Kan man leje sig ind på webhoteller og få sin egen server og er det bare at "flytte"? Eller skal man selv arrangere sin egen server og så lægge den ud hos en host? Hvor ligger vi prismæssigt? Og hvem kan I anbefale som host med disse muligheder? Skal måske lige nævne at portalen ligger på en Joomla platform. Hele dette setup skulle meget gerne være i orden når vi lige om lidt er klar på banen, så glæder mig til at høre hvad I har at sige :) Mange hilsener Charlotte p.s. Desværre kan jeg ikke give jer link lige nu, men snart blir portalen lagt ind til beskydning :) |
HAR DU EN ADRESSE ELLER IP?