Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promover-knap på Facebook

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

sådan går det med virksomheder der børsnoterer sig. De skal hele tiden finde nye måder at tjene penge på. Dette er så et af deres nyere tiltag.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Ja, og det sidste jeg har læst angående Facebook, er dette: http://newz.dk/send-besked-til-mark-zuckerberg-for-100 skriv til folks indbakke for $100. Normalt når du skriver fra en firmaside, så ryger din besked i subfolderen, men ved at betale $100 kan du så få lov til at skrive direkte i brugens indbakke...jesus..!

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilke erfaringer i har med promover funktionen, men jeg har altså benyttet den 2 gange for hhv. 210 kr. og 48 kr. og begge gange har den INGEN virkning haft, den har faktisk næsten haft en dårligere effekt end normalt da der ca. er 60% færre opslagsvisninger på disse promoverede opslag.

Så i mine øjne er det den værste spild af penge nogensinde. 

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - tak :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

mcfattydk:
Jeg synes det er drøn irriterende - men jeg tror det virker.

sådan går det med virksomheder der børsnoterer sig. De skal hele tiden finde nye måder at tjene penge på. Dette er så et af deres nyere tiltag.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Jeg har lige forsøgt mig frem med promoverknappen.. Min facebookside havde 176 fans før jeg promoverede et indlæg, og efter at have betalt 29 kroner, er jeg nu landet på 188 fans på et par dage. Jeg har altså skaffet 12 nye fans for 29 kroner. Ifølge annoncestatistikken har jeg haft en CTR på 8 procent.

Alt i alt betyder det at jeg har betalt i omegnen af 2,5 kroner pr. ny fan - nu er det blot op til mig at fortsætte med at levere godt indhold som gør at jeg holder fast i disse personers interesse.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt det et par gange nu :)

2x10$
2x5$

Og jeg startede på 16 likes, og er nu på 67, så det er 51 likes for de penge :) udover det, har jeg fået et par delinger, som gør der stadig popper et par likes op i ny og næ :)

Jeg går stadig og fundere lidt over hvordan jeg kan få det promoveret endnu mere :)
Så uden at skulle gøre reklame, må i da meget gerne like siden ;)
https://www.facebook.com/dnasolutionsdk

Kom gerne med ris og ros :) hvad ville i gerne se mere til ? Priser kan jeg desværre ikke oplyse på siden, der skal folk kontakte mig, da det er individuelt hvad folk har brug for :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Mohr Pedersen:

Nu ved jeg ikke hvilke erfaringer i har med promover funktionen, men jeg har altså benyttet den 2 gange for hhv. 210 kr. og 48 kr. og begge gange har den INGEN virkning haft, den har faktisk næsten haft en dårligere effekt end normalt da der ca. er 60% færre opslagsvisninger på disse promoverede opslag.

Så i mine øjne er det den værste spild af penge nogensinde. 

Gammel tråd men stadig relevant!

Jonas, det kan ligeså godt skyldes at det var et af de få billeder/posts der af den ene eller anden grund ikke faldt i smag hos din målgruppe :) Det sker af og til, og likes og interaktion generer mere reach. 

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt promover knappen mange gange og får som regel god respons og en del nye nye likes.
Jo flere fans du har på siden, jo flere når din promovering ud til. Så det er nok mere effektivt, når der er en vis substans på din side.
For at få flere likes kan jeg også anbefale annoncer som er meget målrettede samt et generelt højt aktivitetsniveau fra dit facebook side.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)