Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket er logo er bedst - #1 eller #2?

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at klippe aben ud af nr. 2 og sætte den over i nr.1? :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også prøve at tage det sorte logo og lege lidt med en anden baggrundsfarve, der stadig ser godt ud sammen med den orange farve.

Jeg ville under alle omstændigheder lege med nogle forskellige farver. Der er en grund til, at det hedder "fest og farver" :-). Den hvide version er i mine øjne simpelthen for trist til en side, der skal inspirere til festlige lejligheder.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.partymonkey.dk/ siden er nede , der mangler lidt info hvordan siden kommer til at se ud , måske er begge logoer ikke gode nok , vis laver i røde farver på siden eksempelvis altså fest farver det er jo en fest side 

som den anden skriver hvilken signaler vil du sende og hvad bliver sidens design og det er okay du laver feedback igen når siden designe er færdig

1 stil ren side

2  lidt mørke side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael du har helt ret. Sidder faktisk i denne tid at arbejder på en under opbygning side :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes klart der er mest fest og "ballade" over #2 - men jeg ville bruge teksten fra det hvide logo.

Altså - #2 med teksten: Let's Go -"- Bananas! (-"- skal forestille abens butterfly) ;-)

Hvis du alligvel ender med at bruge det hvide logo - så ville jeg skifte teksten ud med teksten fra #2.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes #1 er rigtig godt!

#2 er ikke rigtig mig..

- Jonathan

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke helt om jeg forstår? :-)

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

DE har hver deres positive side. Jeg hælder dog mest til nummer 2 :)

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund Jensen:

Ved ikke helt om jeg forstår? :-)

Hvad er det, du ikke forstår?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt lide det hvide logo. Det kan jeg fordi der er mere stil over det, og jeg synes det sorte virker lidt syret.

Jeg har fået 1 stjerne, og vil derfor måske lige uddybe mit svar, som måske kan misforståes.

Jeg ville vælge det første logo, hvis det SKULLE være mellem de to der bliver foreslået.

Hvis jeg skulle vælge et andet, så skulle det hvide have nogle farver, uden at det bliver for psychic som jeg synes #2 logo er. Den orange farve bliver for neon agtig. Det er klart at dit logo skal illustrere fest og farver, men ud af de to der er opstillet vil jeg vælge #1.

Men, som andre også siger, så skal der være farver. Og jeg synes der skal være mere end 1 farver, også mere end 3.. Det er en fest, og der er balloner til en fest, og de har mange forskellige farver :o)

#Sebastian

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)