Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få feedback/kritik på ITSPORT.DKs hjemmeside og koncept?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I starten af året startede min bror og jeg en virksomhed, som skulle nyhedsupdater i sportsgrenene fodbold, håndbold og tennis. Da vi synes, at vores nyhedsområde var for stort, valgte vi kun at skrive om fodbold. Vi skaffede få skribenter, samt en ambitiøs person mere til "ledelsen". ITSPORTs nyhedsupdate startede i januar og har kørt til nu, hvor vi har valgt at lægge det på hylden.

Hvorfor laver vi det om?

Da vi startede virksomheden, fik vi en del støtte af vores venner, familie, bekendte osv. Det gik egentligt også meget godt for os, og vi nåede 7500 følgere på Facebook efter 3-4 måneder og fik 50000 følgere på twitter efter 3-4 måneder (Tallene er steget). Konkurrencen var for stor mod siderne Bold.dk, Indkast.dk, Tv2-sport og de andre sportsupdater, og vi kunne ikke sætte os op mod dem. Derefter valgte vi at sætte fokus på "de sjovere nyheder", hvor vi ville fange opmærksomheden fra læserne ved enhver artikel. Dette krævede meget arbejde, da vi ikke var mange ansatte i virksomheden. Vi havde ikke budgettet til at kunne ansætte journalister.

Det nye koncept!

Vi har tænkt nye veje. Vi ville skabe noget, som endnu ikke var set før, eller som ikke var "kendt". Her tænkte vi på en kæmpe sportsblog, hvor erfarene, indenfor deres sportsgrene, kunne skrive omkring deres oplevelser. Lige nu er det meget på mode at have en blog, og hvis man samlede et sted for alle erfarene sportsudøvere, kunne en gæst blot besøge vores websted og læse om gode råd.

Allerede her nævner jeg vores målgruppe, som er sportsudøvere. Vi lægger meget op til sport, da virksomheden trods alt hedder ITSPORT.

Læs mere omkring konceptet her: http://itsport.dk/om-os-2/

Vi søger hjælp fra jer!

Vi har arbejdet meget på siden og fundet frem til det, vi synes, er det perfekte design. Her søger vi jeres hjælp til at komme med feedback/kritik til hjemmesiden, så vi i hvert fald har siden godkendt, når en person klikker sig ind på vores domæne.

Hjemmeside: http://www.itsport.dk

- I må meget gerne komme med foreslag/kritik til det nye koncept og hjemmesiden. Tak på forhånd!

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan
Medansvarshavende
ITSPORT.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:34

Fedt koncept ! :-)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:44

Mange tak! :-)

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 16:48

Kom gerne med feedback til udseendet. 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:55

Synes ikke, at der er noget at vurdere? Konceptet er vel fint nok, men jeg kan ikke se, hvad det er, at I har arbejdet meget med? Designet er nærmest ikke-eksisterende, og der er ikke noget indhold?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01

vedr facebook fans hvorfor skriver i om det de er jo ikke aktive og mister en del løbende

der er intet design på siden ingen tekst på siden , det der mangler på siden er at starter med et design til siden og få tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:05

Vi er i gang med at lære vores blogger at lave indlæg. Siden er ikke officiel endnu, og derfor er siden tom. Der kommer selvfølgelig meget mere tekst på den. Tænker du på noget specielt, vi kunne gøre ved designet?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23

sports billedet i logoet på siden eller kørende billeder med sports i jeres billedet facebook ok eksempelvis dette her

der mangler en del tekst hele siden igennem derved svært give feedback på siden

hvordan vil  skrive indhold af ,

hvordan vil det se ud  dette indhold på sidenn

indholdet det kan man ikke se på siden når der ikke er noget indhold endnu, derved svært at vide hvad der vil ske

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 21:27

Der er godt og enkelt set up. Og rigtig god idé!

Jeg går ud fra at jeres besøgende oftest ser jeres nyheder via sociale medier.

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:28

Mange tak!

- Vi bruger nemlig Facebook-gruppen til at offentliggøre vores indlæg fra bloggere :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)