Hej Amino'er I starten af året startede min bror og jeg en virksomhed, som skulle nyhedsupdater i sportsgrenene fodbold, håndbold og tennis. Da vi synes, at vores nyhedsområde var for stort, valgte vi kun at skrive om fodbold. Vi skaffede få skribenter, samt en ambitiøs person mere til "ledelsen". ITSPORTs nyhedsupdate startede i januar og har kørt til nu, hvor vi har valgt at lægge det på hylden. Hvorfor laver vi det om? Da vi startede virksomheden, fik vi en del støtte af vores venner, familie, bekendte osv. Det gik egentligt også meget godt for os, og vi nåede 7500 følgere på Facebook efter 3-4 måneder og fik 50000 følgere på twitter efter 3-4 måneder (Tallene er steget). Konkurrencen var for stor mod siderne Bold.dk, Indkast.dk, Tv2-sport og de andre sportsupdater, og vi kunne ikke sætte os op mod dem. Derefter valgte vi at sætte fokus på "de sjovere nyheder", hvor vi ville fange opmærksomheden fra læserne ved enhver artikel. Dette krævede meget arbejde, da vi ikke var mange ansatte i virksomheden. Vi havde ikke budgettet til at kunne ansætte journalister. Det nye koncept! Vi har tænkt nye veje. Vi ville skabe noget, som endnu ikke var set før, eller som ikke var "kendt". Her tænkte vi på en kæmpe sportsblog, hvor erfarene, indenfor deres sportsgrene, kunne skrive omkring deres oplevelser. Lige nu er det meget på mode at have en blog, og hvis man samlede et sted for alle erfarene sportsudøvere, kunne en gæst blot besøge vores websted og læse om gode råd. Allerede her nævner jeg vores målgruppe, som er sportsudøvere. Vi lægger meget op til sport, da virksomheden trods alt hedder ITSPORT. Læs mere omkring konceptet her: http://itsport.dk/om-os-2/ Vi søger hjælp fra jer! Vi har arbejdet meget på siden og fundet frem til det, vi synes, er det perfekte design. Her søger vi jeres hjælp til at komme med feedback/kritik til hjemmesiden, så vi i hvert fald har siden godkendt, når en person klikker sig ind på vores domæne. Hjemmeside: http://www.itsport.dk - I må meget gerne komme med foreslag/kritik til det nye koncept og hjemmesiden. Tak på forhånd! Mvh. Kiranan Vijayakanthan |
Fedt koncept ! :-)