Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre på denne hjemmeside ??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har næsten lige fået min forum hjemmeside op at køre og håber der vil komme mange brugere til de næste måneder.

Kunne godt tænke mig jeres mening om siden og forslag til forbedringer, selvfølgelig indenfor rammerne af phpbbs muligheder

www.eldebat.dk

På forhånd tak for jeres tid

mvh kim

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:02

Umiddelbart fin side, men jeg ville nok fjerne den grønne baggrundsfarve og lave baggrunden hvid eller ligge et wallpaper ind (kunne være nogen skyer, vindmøller osv)

Dette vil i mine øjne få dit logo til at stå pænere, og den grønne del af sitet til at stå bedre frem.

Derudover vil jeg anbefale dig at lave en bedre struktur på dine sidetitler for bedre at blive fundet via søgemaskiner.

Sidst ville jeg sørge for at der kom en masse debat, du bør lave et par brugere selv og skrive lidt spørgsmål, hvis sitet er så tomt som nu, så tror man måske som bruger at der ikke er aktivitet.

:: HDMI kabel ::

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 16:20

Hej Laust

Mange tak for din vurdering vil overveje det med farverne, men er ellers ok tilfreds som de er nu.

Angående sidetitler har du helt ret det skal der kigges på  Big Smile

mvh kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

få oprettet massevis bruger det giver liv på siden lad dem debattere med hinanden

lav søge venlig url altså ikke sådan her  http://www.eldebat.dk/viewforum.php?f=5&sid=118986a8c1ddb427ab6fb11f12d588f7 men sådan her http://www.eldebat.dk/forum/solenergi

få social medier på siden især google plus ,facebook twitter derved større chance folk deler din side og likes plusser din side .

en blog på siden hvor du ekspert bloggen kan også give ekstra liv til siden

opret en kontakt side med i det mindste en kontakt formular

en om jer side sidens koncept og om ejer bag siden vil også styrke sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 17:10

Tak mikael for de mange inputs, du er altid en stor hjælp her på siden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

En fin lille hjemmeside. Umiddelbart synes jeg det bliver så grønt, at det ikke er behageligt at kigge på. Overvej kraftigt at gøre baggrunden hvid eller grå, eller smid et wallapaper op - præcis som Laust siger.

Jeg savner også en ''om os'' hjemmeside. Siden handler om el, solceller, osv - men skriv gerne en side om hvad det egentligt er for en hjemmeside, hvad man kan, hvilke fordele, lidt om dig (?), og alt sådan noget.

- Ellers rigtig fin side :-).

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 17:56

den er jo fin og funktionel men det ikke noget øjefanger 

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 12:02

Tak for alle jers gode forslag

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:06

Få styr på URL'adresserne :-)

Ellers fin side!

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:06

Lidt for grøn efter min smag. Men ellers fin side. Held og lykke med det Big Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)