Hej allesammen, Jeg ønsker nu at oprette min egen virksomhed. Jeg har i de sidste stykke tid lavet en del hjemmeside og ønsker nu at oprette mit egen selvskab så jeg kan få lave en aftale med virksomheder. Jeg har nogle forskellige spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med. - Informationer omkring hvad jeg har til rådighed. Jeg er den eneste, som skal være i selvskabet. Jeg har ikke den store kapital. 1. Hvilken type selvskabstype burde jeg oprette? 2. Hvad er prisen for dette? 3. Hvor kan oprette dette selvskabstype? På forhånd - Tusinde tak for hjælpen! Dbh, Jonathan Stoker |
Jonathan Stoker:Hej allesammen,
Jeg ønsker nu at oprette min egen virksomhed. Jeg har i de sidste stykke tid lavet en del hjemmeside og ønsker nu at oprette mit egen selvskab så jeg kan få lave en aftale med virksomheder.
Jeg har nogle forskellige spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med.
- Informationer omkring hvad jeg har til rådighed. Jeg er den eneste, som skal være i selvskabet. Jeg har ikke den store kapital.
1. Hvilken type selvskabstype burde jeg oprette?
2. Hvad er prisen for dette?
3. Hvor kan oprette dette selvskabstype?
På forhånd - Tusinde tak for hjælpen!
Dbh,
Jonathan Stoker
2. 0 kr
3. her: http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Registrering_af_enkeltmandsvirksomhed
Læs lidt mere om det inden du kaster dig ud i det. - google dine spørgsmål, eller læs lidt om det på virk.dk eller lign. sider.