Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang med algebehandling ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg pudser til dagligt vinduer, men der er en del huller i kalenderen hvor der intet er at lave og så andre tider hvor det er tidligt morgen til aften.

Jeg har et rentvandsanlæg på vej hjem og har hørt man kan få noget der kan klare algerens den vej igennem, men kan intet finde om det

Findes der ellers alternativer til at tilbyde algerens ?

Jeg tænker om de fleste bruger alm kompressorer og så sprøjter grøn rens udover taget eller de i højere grad bruger rentvandsanlæg.

jeg er ved at lege med design til flyers og overvejer om jeg ikke skulle få lavet 2 variationer og smide i postkase, altså en til min vinduespolering og en til min algebehandling

Men ja hvordan kommer jeg videre med algebehandling ?

/Mikkel

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er meget man skal vide hvis man vil undgå forsikrings skader. Ved du noget om tagbelægninger ? Ved du at eternit kan blive utæt ved algebehandling ? Jeg har 20 års erfaring i denne branche og prøver ikke på at stoppe dig da du ikke er nogen form for konkurrent. Jeg vil bare sige. Tænk dig om før du går igang. 

Med de priser der er på algebehandling i Randers området kan du tjene mere på vinduespolering. Gør det du er god til..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)