Jeg har længe gået med en drøm om opstart af egen virksomhed, som egentlig bare skal fuldføres.
Jeg er en frisk fyr på 18 år, som bor i Odense C. Jeg synes personligt at der mangler lidt flere natklubber i centrum, da byen stort set er DØD! Jeg er en meget festlig person, som bruger stort set hele min weekend på byen, og vil gerne selv i gang med den branche nu.
Jeg har været i tvivl om hvilet branche jeg gerne ville ind i, men har tilsynladende endelig fundet den branche jeg gerne vil ind i og som passer til mit personlige jeg.
Men for at min drøm, om at åbne en natklub/diskotek skal blive til noget, så søger jeg en eller flere personer, som der kunne være interesserede i at indgå et samarbejder og på længere sigt ende ud med et anerkendt sted at gå i byen.
Jeg har et meget stor og festlig omgangskreds, som jeg ville kunne benytte i netop denne branche. Men for at dette skal blive til noget, søger jeg en mere erfaren og seriøs person, som netop går med samme drømme og tanker som mig.
Smid mig en mail på: Alexander.R.Jensen@me.com, hvis dette lyder som noget for dig. Så kan vi måske på længere sigt få en god forretning op at køre, med min fulde interesse og opbakning
Ser frem til at høre fra dig, og gå et godt samarbejde i møde!