Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettigheder i forbindelse med billede brugt i en blog - for virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46636
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører et link på hjemmesiden til en blog, hvor vi kan fortælle om nye projekter. Det kan være et filmprojekt hvor der deltager vindere af en Emmy eller lignende, og hvor vi, når vi har disse med i en udvikling, skal kunne fortælle, at dette eller hint er igang. 

Det eneste billede de har, f.eks fra en emma uddeling er et fra nettet - Det bruger vi pt, og vi har så en tydelig etiket der viser, at det er fra et specifikt link (et avisbillede) - er det farligt når vi taler rettighed, og det er i en helt offentlig blok med henvisning?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:49

Mener du kan blive sagsøgt lige meget hvor kraftigt du henviser til ejeren... Kontakt hellere ejeren og tilbyd linket... 99% vil sige ja eller kræve et par hundrede kr.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46636
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:12

tror lige jeg skal tilføje, at jeg ikke selv tør ud fra det jeg kan se, men det er jo dumt, hvis der faktisk ikke var noget galt når der var henvisning - men JEG tror ikke selv den ville holde

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)