Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beta testere søges til ny strategi portal for iværksættere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har brug for hjælp fra beta testere til min nye strategi portal, specielt designet til iværksættere og små virksomheder. Som iværksætter og enkeltmandsfirma på deltid vil al den hjælp der kan fås med tests af systemet bliver meget værdsat.

Jeg har oprettet en strategi portal, hvor det skal være lettere for iværksættere og små virksomheder at få rådgivning om hvordan man leder et firma uden at skulle ansætte dyre konsulenter, læse MBA eller 100 af business bøger. Faktisk forsøgte jeg at samle al min MBA læsning til en let navigérbar hjemmeside der giver vejledninger og nemme trin til: ledelse, strategi, marketing, procesoptimering, innovation og HR samt medarbejder udvikling.

Tilmeld dig gratis adgang her: http://ow.ly/dF9L7

Giv feedback, input og tilbagemeldinger om alt hvad der falder dig ind. Jeg kan ikke love, alt vil blive brugt, men jeg kan love alle input bliver meget værdsat.

Tilføj dine kommentarer i denne tråd, send mig en mail, brug ”request feature” funktionen funktion på hjemmesiden eller ”rate content” funktionen i supportboksen når du er logget ind

På forhånd tusind tak for din hjælp.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

lav pakke løsninger forskellige farver og beholde den farve øverste igen når man bestiller varen så er man endnu mere sikker på man får den valgte vare og har ikke klikket forkert

jeres cvr nummer ville jeg sætte i fodnoten hele siden igennem det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede hurtigt på sitet, og klikkede straks til About Us. Jeg ville vide hvad Jeres baggrund var, og hvilke forudsætninger i har for at udvikle værktøjer der skal få min virksomhed til at vækste. Og jeg fandt ikke rigtigt noget. Det fik mig til at forlade sitet meget hurtigt. Jeg nåede dog lige at prøve at skifte sprog fra engelsk til dansk, men teksterne blev ved med at være engelske.

Mvh Carsten

Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input - Ja, beklager det ikke er på dansk endnu - det har ressourcerne ikke været til. Sitet er udviklet sammen med en international samarbejdspartner så derfor engelsk var første prioritet. Håber jeg får det danske på plads inden årets udgang.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt utryg over at i ikke kryptere mit password og ovenikøbet sender det pr. email til mig direkte. Nu kan folk blot overvåge jeres hjemmeside og alle de emails der bliver sendt ud kan enhver læse og få en andens kodeord ud af det, let og simpelt :(

Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias - tak for de tekniske input. Password er krypterede via MD5. Selve den hardcore kodning har jeg en samarbejdspartner til, da dette ikke er min stærke side. Så jeg har igangsat undersøgesle af hvordan håndtering af emails som du pointere kan optimeres. Igen tak for input.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej password kan ikke være krypteret med MD5, for MD5 er one-way kryptering. Dog kan det jo godt være at emailen bliver sendt inden koden bliver krypteret og gemt i databasen. Ligemeget hvad så skal man ikke sende rå passwords over netværket til folks emailen. For som jeg skrev før, så udgør det en sikkerhedsrisiko. Håber du lige pointere det til din udvikler og får det rettet :) 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej password kan ikke være krypteret med MD5, for MD5 er one-way kryptering. Dog kan det jo godt være at emailen bliver sendt inden koden bliver krypteret og gemt i databasen. Ligemeget hvad så skal man ikke sende rå passwords over netværket til folks emailen. For som jeg skrev før, så udgør det en sikkerhedsrisiko. Håber du lige pointere det til din udvikler og får det rettet :) 

Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@MATIAS KORN - Takker igen for input. Sitet er nu ændret så der hverken sendes password ud når man opretter sig som bruger admin eller opretter flere medarbejdere for sin virksomhed. Tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)