Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop mangler omsætning kan affiliate marketing være løsningen?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg driver en webshop på plook.dk, vi er lige startet for nogle måneder siden og har så at sige ingen reel erfaring med hensyn til at drive egen forretning. Vi er samtidigt også startet med et meget lille budget og har derfor ikke haft så mange penge til reklame, samtidigt har vi fået nogle mindre gode produkter hjem som vi er ved at få ryddet op i, men det hjælper ikke ligefrem økonomien.

Det var så her jeg tænkte om affiliate marketing kunne være redningen, og hvordan kommer man igang med at få nogle affiliates? Er det noget der koster i opstart eller kan man bare betale hver måned for det hvad affiliatsene har opnået?

Mvh. Kristian Knag

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her kan jeg kun anbefale dig at komme igang med Partner AdS, det er gratis at komme igang, og nemt (Dog skal du starte med at indbetale min kr. 1000 som garanti for at affiliaterne for deres penge, og den konto må ikke komme under kr. 300)

Og så får du Steffan Daleng til at lave dig nogle gode banner, det er han kanon til (Hvis ikke du selv kan lave disse)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Skrevet kl. 18:46

Jamen tak for det hurtige svar. 

Jeg har haft kikket lidt på Partner Ads, men synes at 1000,- er lidt meget som minimumsindskudbeløb. Bannerne burde jeg nok selv kunne lave så jeg håber at det eneste jeg reelt set skal betale for er selve affiliatsene. 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:54

Altså Google Adwords er vel en fin løsning til jer så.

Ville også anbefale partner ads, men 1000kr er jo et krav :-)

Adwords kan i finde en kode til, så i faktisk kan starte med 750 (tror jeg) og få reklamer for :-)

I kan evt selv læse lidt om det, også finde en kode efter (Surftown giver f.eks 650kr til nye kunder, men ved ikke lige hvad host i har)

Og ellers kan i jo selv kontakte diverse "små" sider, og få jeres reklame/banner på deres sider i X antal dage for en fast pris :-) (der er så ikke nogen garanti for hverken klik eller salg)

Håber i finder en god løsning :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Skrevet kl. 18:57

Hvis i mener Partner Ads er de bedste jamen så bør de også være de 1000 kr værd og dermed så burde vi være sikre at få noget for de penge vi lægger der.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:01

Jeg ved i hvert fald at efter få dage (3-4 dage), med affiliate DM (som jeg også er med i)

Har jeg allerede besluttet at skifte google adsense (det det jeg tjener penge på - i modsætning til at i skal sælge jeres ;) )

Fordi jeg fik lært at;
Partner Ads giver god, hurtig support (hvilket altid er et stort +!)

Også fordi de andre bruger det (af hvad jeg kan forstå :D)

Så, prøv det ad, nu når (ikke for at fjerne fokus fra jer) Affiliate DM er i gang, er der også stor sandsynlighed for at jeres reklamer bliver valgt (altså af f.eks mig) :-)

Men held og lykke, evt skriv til dem inden i opretter jer, og få lidt mere viden :) (1000kr er jo træls at smide i noget hvis i ikke kommer i gang) :-)

Mvh. Chris 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Skrevet kl. 19:03

Jamen jeg tror jeg prøver at tjekke dem lidt og evt skrive til dem :) I skal i hvert fald have tak for hjælpen

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:04

Gør det :-)

Altid til tjeneste og held og lykke til jer! 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:08

Du skal være velkommen til at levere et par artikler til os, vi bringer dem gerne på mytablet.dk - hvis de har interesse for vores læsere.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Skrevet kl. 19:43

Hvad har det med sagen at gøre ? ;)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)