Jeg leder efter en lille NAS-harddisk, hvor jeg kan lagre websites på.
Idéen er, at jeg skal kunne tilgå filerne fra hvilken som helst computer, så jeg kan redigere filer, uanset hvor jeg befinder mig. Derudover skal kunderne kunne følge med i udviklingen af deres website, inden det kommer online.
Som det er nu, redigere jeg alle filer fra min stationære som er sat op med WAMP localhost. Problemet opstår når kunden skal se sit produkt, og jeg skal redigere filer på en anden lokation.
Jeg har ca. 1.000 kroner at gøre med. Nogle forslag?
Ud fra de to du har kigget på der, vil jeg klart vælge Qnap så. Hvis du nu valgte en lidt større model med plads til 2 diske, har du også mulighed for at sætte den i RAID hvor begge diske kan stå og kopiere sig selv, så har du backup selvom en af de to går ned.
Ud fra de to du har kigget på der, vil jeg klart vælge Qnap så. Hvis du nu valgte en lidt større model med plads til 2 diske, har du også mulighed for at sætte den i RAID hvor begge diske kan stå og kopiere sig selv, så har du backup selvom en af de to går ned.
Det er også den jeg helder mest til :)
Ja, jeg kunne selvfølgelig kigge efter en med plads til to diske. Det kunne jo være smart nok!