Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Partner-Ads i Scannet / Webshop 2

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er på udkig efter en måde og indsætte Partner-Ads tracking i en Webshop 2 fra Scannet. Det er tilsyneladende ikke en mulighed når man spørger deres support. Det kan 'selvfølgelig' udvikles, men det vil formentligt koste spidsen af en jetjager hvis de skal gøre dette for én shopejer.

Opråb til Jer andre med Webshop 2 fra Scannet;

- Hvordan har I implementeret trackingkoden fra Partner-Ads?

Sidste udvej må jo være og rykke til et andet shopsystem eller en af de andre shopsystemer hvor ens muligheder ikke begrænses af standard løsninger.

Jeg håber selvfølgelig er der andre derude, som har været i samme problemstilling.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:44

Er der ingen, som bruger Scannet løsningen, som er koblet op mod Partner-Ads eller et andet affiliate netværk?!

Dbh, Christoffer

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Scandic Games Skrevet kl. 11:51

Hej Christoffer

Jeg tror faktisk ikke der er nogen som bruger scannet til affiliate, jeg tror at de fleste bruger et open source system, da der er en del som ikke koster noget eller ikke ret meget ihverfald i forhold til et lukket system som scannets.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:11

Henrik Hansen:
Jeg tror faktisk ikke der er nogen som bruger scannet til affiliate,

Du har formentligt ret. Shoppen hvor det skal anvendes er dog lavet i Scannet og den skal ikke på nuværende tidspunkt flyttes til Magento.

Jeg håbeder derfor, at der var andre driftige e-købmænd der kunne fortælle hvordan de har ført Webshop 2 fra Scannet frem til året 2012 hvor affiliate marketing trods alt fylder en del.

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Scandic Games Skrevet kl. 15:32

Christoffer Steenbeck:
Jeg håbeder derfor, at der var andre driftige e-købmænd der kunne fortælle hvordan de har ført Webshop 2 fra Scannet frem til året 2012 hvor affiliate marketing trods alt fylder en del.

Da jeg ved at scannets webshop 2 er ret ny, den er vist kun fra 2010, så vidt jeg husker, jeg fik at vide at det var helt nyt dengang jeg startede op med webshop 2, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at bruge den i affiliate sammenhæng.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:44
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)