Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dit førstegangsindtryk - og kan det ændres?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Dine inputs er yderst værdsat! Jeg er af den opfattelse at man sjældent skal holde så meget af noget at man selv ikke kan se fejlene eller modtage kritik! 

Så i må endelig skyde løs hvis der er noget i finder uhensigtmæsigt...

Det er trods alt nu jeg skal bruge alle de gode inputs til at lave en beskrivelse af der jeg vil have til mit nye design :)

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Linella:

Hej Christoffer,

Dine inputs er yderst værdsat! Jeg er af den opfattelse at man sjældent skal holde så meget af noget at man selv ikke kan se fejlene eller modtage kritik





Helt rigtigt! - Man skal ikke stirre sig blind i det man har lavet, så bliver det aldrig perfekt! :-)


Men glad for at du kunne bruge det :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du tro at jeg kan.
Årsagen til at populære produkter egentlig blev rykket op, var udelukkende for at den besøgende hurtigt kunne se hvad vi solgte. Men budskabet kommer ikke helt igennem alligevel, har jeg opdaget - takket være denne tråd og dens bidragere :-)

Hvad er jeres tanker omkring at have et bevægeligt banner på forsiden - kontra et enkelt billede?

Som i kan se er der i designet forsøgt via lappeløsninger at formidle de budskaber, der betragtes som gode for shoppen? Det er dog endt med at være en større forvirring.

Hvilke budskaber / services lægger i mest vægt på når i handler på nettet?

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Linella:
Hvad er jeres tanker omkring at have et bevægeligt banner på forsiden - kontra et enkelt billede?


Altså jeg syntes det fedt, så længe det der kommer frem, er noget relevant (tilbud, rabat, osv osv) :-)


Linella:
Hvilke budskaber / services lægger i mest vægt på når i handler på nettet?
 


Hurtige... Jo hurtigere folk (nok mest piger) får indtryk af, "hey, her er det billigt/godt osv", så klikker de vel ude i siden, i din menu, som sten sikkert bliver gjort mere tydelig ;)

Og ender hurtig med en kurv med lidt a hvert og overvejer deres bestilling mens de skriver til deres veninde "hahahhaha jeg køber (Dit og dat) herinde fra", også wupti, endnu en potentiel kunde inde ;)  (det sker nogen gange)

Derfor jeg skrev (og andre skrev) at din menu skal være mere tydelig (den i venstre side)

Og igen, farven (den lyserøde agtige farve) - den havde jeg også fået skiftet ud :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Nu fik jeg taget skridtet og startet en "design konkurrence" til et redesign for Linella.

Til dem der har lyst må i meget gerne, tage et kig på de oplæg der er lavet ind til nu.

http://www.designcontest.com/website-design/redesign-long-term-work/

I starten var jeg ret sikker på hvad jeg syntes der var lækkert.... Men nu når der er kommet mere er jeg godt nok kommet i tvivl. 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig den sidste del af vejen :)

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en venlig sjæl, der kan give deres input til hvilket design der er bedst af de 19 submittede?

På forhånd mange tak.

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)