Hej Aminoer, Så er jeg kommet dertil hvor at min webshop der sælger Hair Extensions er blevet ret så uoverskuelig, kedelig og har mistet sit "touch" (måske har den aldrig haft det, hehe Derfor overvejer jeg kraftigt at oprette en "design contest" som jeg er blevet rådet til at flere. Altså få en masse designoplæg og så vælge en vinder til en fast pris! Mit spørgsmål går ikke så meget på om det i sig selv er en god ide, men mere på - Hvad synes i at jeg skal inkludere i et nyt design (redesign) - Er der noget der er helt yt? - Er der noget i mener der mangler? - Er der noget i slet ikke forstår, kan finde rundt i osv osv. - Andre inputs som jeg skal viderbringe til en designer? (Det er jo tilsynesladende ikke gjort godt nok første gang - heldigvis ikke mit værk Alle forslag er yderst kærkomne, da vores hoveddør (forside) jo nærmest er en havelåge. På forhånd mange tak! Maj |
Hej Linella.
Jeg vil lige kort fortælle dig om mit førstegangsindtryk.
Der sker umiddelbart rigtig meget på forsiden, med en masse billeder, og jeg savner lidt mere ro på forsiden.
Teksten i venstre side hvor man kan vælge ectensions er ret småt og den står meget sammenpresset.
Derudover kan jeg se at på siden "om os" har du en mindre teksttype end de andre sider.
Jeg kunne godt tænkte mig en lille tekst teaser øverst på forsiden så man ved hvad det handler om..
Facebook modulet er fint at have med men tænker om flere ser det i høje side?
Når du går ind under de forskellige extensions er der en ret lang tekst du skal læse før du kommer ned til produkterne.
Det kunne måske også ændres lidt.
Det var mine tanker.
VH
Mette Baden , Creative Events.