Logodesign, visitkort, brevpapir og tilhørende konvolut
Hos Danhost har vi sammensat en grafisk startpakke til iværksættere og til veletablerede virksomheder, der har brug for ny kommuniktionsprofil. Ved at købe det hele samlet sparer man selvfølgelig en masse penge og selvfølgelig en masse tid (der er jo nok at se til når man starter op).
Yderligere gør vi det muligt at bl.a. købe en webshop og få den integreret på hjemmesiden og samtidig sparer man endnu flere penge. Synes du der noget der mangler?
Når man køber en færdig webshopløsning, hvor man ikke selv skal 'arbejde' på selve opsætning af webshop og fremtidig vedligeholdelse og opdateringer så har vi lavet det som et månedligt abonnement, hvor man kan benytte sig af fri support og der udvikles løbende nye features til shoppen.
Men hvad med resten af Startpakken, er noget af det "unødvendigt" eller er der noget der mangler?
Jeg syntes det er et rigtig godt tilbud, med den startpakke, hvis man skal bruge en færdig løsning. Det gør hele 'startup' af en virksomhed meget nemmere! :)
Jeg tog et kig på jeres demo. Og jeg faldt meget over, at jeg kunne se baggrunden loade.
Kiggede så baggrunden er 4.4 megabyte - hvis i skifter det til PNG-8, og fjerner meta data, vil det komme ned på 976 bytes (~4400 gange mindre).
Men ellers fedt tilbud!
Venlig Hilsen Lucas Rolff
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Filen er nu ændret på den demowebshop du hentyder til, så den nu fylder under 5 kb Men med det indbyggede designmodul styrer man som kunde selv hvilke billeder og størrelser man lægger op.