Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej aminoer, Mangler lige det sidste til at starte med en mini produktion af t-shirts, håber i vil hjælpe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Min kammerat og jeg, har haft tanken om at starte vores eget lille tøj mærke (kun t-shirts, til at sarte med)

Vi ved hvordan designet skal være, og vi har en håndtegnet skabelon af t-shirten.

Jeg har læst mig lidt frem og tilbage på nogle forskellige tråde, men vi vil lige være 100 procent sikker på inden vi kaster os ud i det er.

-hvilke stof der er bedst, til en fornuftig pris

-fragt, moms og told

-producent

-hvor vi kan henvende os, hvis vi skal have lavet nogle forskellige eksempler. (dem vil vi gerne have lavet i Danmark)

-producenten/fabrikken SKAL være fra Tyrkiet, selvom det er lidt billigere i asien

vi overvejer at vores første sending skal være 500 stk

håber på svar

på forhånd tak.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor får du dem ikke bare lavet her i landet ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm.. det kunne da også være en god start, men kan det overhovedet betale sig ?`:D

Har du nogle ideer om hvor i DK ? :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe :) ja hos mig ! prøv lige at ring 98101088 så kan vi lige tage en snak om det ! 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan hjælpe dig med t-shirts. Hvad er kravet til kvalitetet. Vores priser ligger fra 28 kr til 55 kr pr stk incl levering, alt efter hvad kvalitet det skal være. Og det er selvfølgelig med tryk. T-shirt til 55 kr er absolut i høj kvalitet. Vi kan sende vareprøve, hvis du ønsker det, så kan du tjekke kvaliteten.

Skriv hvis det har interesse.

Hvor i landet bor du ? Vi har kontor og showroom i Kbh, hvor du også er velkommen til at se vores produkter.

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thomas, fedt tak for dit svar, ringer nok i løbet af ugen :)

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ricki,

hvor kan jeg se jeres tshirts?, og jeg bor i århus, men skal til kbh imorgen :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare en standart T-shirt med tryk, er det absolut bedst at få det lavet i DK. Der kan godt være langt til Tyrkiet hvis der er problemer.

Så kan i flytte produktionen senere, når i har fået fat i markedet.

Men er det jeres eget design, så skal den jo syes efter skabelon og indfarves. Og så bliver det nok dyrt i DK

Men hvis i vil importere, kan det være at Det danske Generalkonsulat i Istanbul  http://tyrkiet.um.dk/ kan hjælpe, så i kommer godt i gang

Men i er velkommen til at sende mig en PM, hvis i vil have T-shirts med tryk. Jeg levere Fruit of the Loom tøj, som er god kvalitet, egnet til vidersalg.

 

 

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Tak for dit svar,

det skal helst være Tyrkiet, idet jeg selv er fra Tyrkiet, og kan snakke sproget flydende. Er nemlig ikke den bedste til engelsk.

Men T-shirten er ikke helt standard, der er lidt ændringer ved ærmerne og lidt på venstre bryst :)

Min ide til at starte med er også at få lavet et par eksemplar, her i DK, også tage til Tyrkiet og finde en producent.

Det er nemlig her problemet er , om jeg kan finde et sted, der kan design t-shirten, som jeg gerne vil have.

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dulgi.

Jeg har sendt PB til dig. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)