Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld dine sider Gratis!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg vil ikke være den eneste, som ikke har et søgemaskinevenligt katalog med tekstlinks!

Her til morgen har jeg derfor lanceret www . Starte . dk

Du kan gratis tilføje link til din webshop, din hjemmeside, din blog osv derinde!

Kommentarer er velkomne!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:13
Hej Anders.

Jeg har lige tilføjet mit link, men jeg må indrømme at jeg finder siden meget kedelig, der mangler måske lidt grafik..jeg ved godt der er mange link kataloger der er proppet med reklamer og grafik (oftes grimt)...i går lancerede en anden amino også et søgemaskinevenligt katalog, hvilket jeg godt kunne lide fordi, der var meget simpelt med flot grafik på siden...Det jeg mener er lav et link katalog der udover at være søgemaskinevenligt, skiller sig ud fra mængden, hvor man evt. kunne få lyst til at købe et "guld link" eller hvad det hedder...jeg tror ikke folk uden en smule viden om SEO, ville bruge tid på at tilmelde sig på din side...bare min subjektive mening...

Go´ dag...

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 11:23
Hej Mathias og tak for meldingen.

Designet skal jeg nok få strammet op på hen ad vejen! :)

Var tilmeldingen osv let og ubesværet?

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:34
no problemo!...

Det lyder godt, ja tilmeldingen var let...måske du skulle lave linket til tilmeldings siden større el. lave en knap som baggrund, så du stadig har et tekstlink..

en lille ting du kunne justerer er størrelsen på tekstboksene...så de bliver højere...så er det lettere for mig som bruger lige at læse den beskrivelse på 50-200 tegn jeg lige har skrevet, istedet for at køre frem og tilbage med piltasterne..ellers tror jeg det var alt for nu.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:02
Hey!

Jeg ville også gerne tilmelde mig, men der er ikke rigtig nogen underkategori(er), som passer til min web-shop. Børneartikler eller noget i den dur.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:14

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 14:30
Hej Anders 

Der mangler måske nogle flere underkategorier under Webshop.
Jeg savner f.x. "Mad og Vin", "Hus & Have", "Andre" osv.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 15:14
Hej alle

Tak for meldingene. Det hele er tilrettet nu.

Hilsen Anders

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:17
  Jeg syntes det var let at tilføje et link. Men det ville være rart hvis der var en counter som viste hvor mange tegn man havde tilbage i forhold til det man indtil videre har skrevet.

Ellers så giver jeg de andre ret i at der måske mangler noget grafisk på siden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)