Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Masterinseo:
Så du påstår at alt på nettet er indekseret?

Jeg læser det som, at alt på nettet kan indekseres (med forbehold for noindex)

Jeg må desuden give Thomas ret :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:23

Mickel Pedersen:

Masterinseo:

Jeg læser det som, at alt på nettet kan indekseres (med forbehold for noindex)

Jeg må desuden give Thomas ret :-)

Jada alt kan indekseres, har jeg sagt andet? Det kræver jo bare at siden bliver set på en eller anden måde. Og det sker ikke udelukket med Content.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:28

Masterinseo:

Thomas Frost:

Masterinseo:
Nej Content kan slet ikke gøre nok. Uden linkbuilding aner Google slet ikke du eksistere. JA priserne i branchen svinger meget.

Det er faktisk ikke korrekt. Google kan sagtens indeksere en side der ikke har et eneste link eller social share. Så vidt jeg husker sker det på baggrund af surf med Chrome eller browser med Google toolbar. Men jeg har flere gange fået sider indekset uden links eller social shares.

Nej det har jeg ikke skrevet.

Du skrev at uden linkbuilding aner Google ikke en side eksisterer. Jeg påpegede blot at det er forkert, da der er flere måder end linkbuilding Google kan komme til at kende en side på. Mere er der ikke i det :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:30

Thomas Frost:

Masterinseo:

Thomas Frost:

Masterinseo:
Nej Content kan slet ikke gøre nok. Uden linkbuilding aner Google slet ikke du eksistere. JA priserne i branchen svinger meget.

Det er faktisk ikke korrekt. Google kan sagtens indeksere en side der ikke har et eneste link eller social share. Så vidt jeg husker sker det på baggrund af surf med Chrome eller browser med Google toolbar. Men jeg har flere gange fået sider indekset uden links eller social shares.

Nej det har jeg ikke skrevet.

Du skrev at uden linkbuilding aner Google ikke en side eksisterer. Jeg påpegede blot at det er forkert, da der er flere måder end linkbuilding Google kan komme til at kende en side på. Mere er der ikke i det :)

Hehe... Godt nok, så er vi nok på samme side. Men lade os nu bare forblive os til den gode gamle "at linkbuilde" metode for at blive synlig. 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 17:12

Inden i forvirrer manden alt for meget: 
Der er mange ting der er vigtige for god SEO, man kan sagtens få gode resultater uden at linkbuilde eller uden godt indhold på siden..

Det er dog lidt som at pisse i bukserne.

De bedste resultater og de eksperter der optimerer din side bedst er dem der kommer hele vejen rundt..
Der er dog ikke en gylden nøgle der siger 30% content 30% linkbuilding 30% overskrifter - h2 - billed tekst 10 % random..

Det er meget individuelt for side til side.. lige som du kan få et link der gavner din side meget mere end 500 links..

eks mintop10.dk har pt over 700 besøgende om dagen, der er ikke link buildet noget som helst..
Der er set på nogle andre faktorer til at state med, havde der måske været linkbuildet havde der måske være 300 eller 1000 besøgende om dagen..
Hvad der lige præcis sender din side længere op på google kan være svært at svare på.  

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 12:47

Stakkels gut... 
I er fløjet ud i en intern diskussion og den stakkels fætter er da allerede mere end rundtosset.... 

Her er en lille 'present' som giver et overblik over SEO faktorer man kan "dreje på". 

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)