Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsservice -

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere. 

Jeg driver en virksomhed hvor vi, efter kunden har godkendt vores ordrebekræftelse, tilsender kunden et online link, hvor kunden bedes tilmelde betalingsservice online. Derved slipper kunden for at blive tilsendt et betalingskort og vi sikrer os at kunden automatisk betaler i tide - win win.

Min spørgsmål er så, hvis vi modtager kundens konto og reg nr.  tidligere i processen og i forbindelse med at vi tilsender ordrebekræftelsen, når de klart i vores betingelser at kunden bliver tilmeldt betalingsservice, er det så lovligt at vi selv sætter kunden i betalingsservice, eller skal det være kunden selv der gør det, fordi vi ikke må haven vedkommendes konto oplysninger stationeret i vores system?

Vores produkt er primært b2b

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 08:26

Du må ikke holde mig op på det, men hvis du gør kunderne opmærksom på at I lagrer betalingsoplysningerne (og de selvfølgelig ikke videregives til tredjemand...bla.bla.bla), så er der ikke noget til hinder for det.... 

Tilgengæld er det monstervigtigt at I virkelig virkelig sikrer de oplysninger ikke kan blive nappet af andre... 

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:11

Hejsa, 

Jeg vil tro at dette står i betingelserne for brug af Betalingsservice eller du kan få svar på ved at kontakte dem. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)