Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med phpbb forum sprogpakke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber der sidder en expert i phpbb og har lyst til at hjælpe mig lidt da jeg er ved at rykke mit sidste hår ud af hovedet :-)

Er ved at oprette et  forum og har lidt problemer med sprogpakken til dansk. Når jeg indsætter sprogpakken i cpanel under language og udpakker filerne ser alt fint ud, men når jeg så går ind på  admin på min php side er der intet til download. Underligt nok virker det fint når jeg gør det samme med styles. 

Håber der sidder en venlig sjæl og vil hjælpe mig med dette

mvh kim

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 16:57

hej jeg driver firmaet LabSec, jeg har en timepris på 200 kr. vil rigtig gerne sætte det op for dig. 

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 16:59

Hej claus

Håber der sidder en der har prøvet det samme der kan hjælpe mig da jeg gerne vil lære af problemet frem for bare at lukke øjnene og få det løst, men tak for tilbudet

mvh kim

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 17:21

Det er bare Ok, du er velkommen til at ringe på 27893925 hvis det ikke bliver løst 

hilsen Claus

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:35

Sprogpakken skal udpakkes i mappen language som du finder i forummet rod.

Herefter vil det sprog være tilgængeligt i din php Admin.

Husk at sætte dette som standard for alle brugere, og tilføje sproget til dit template også.

Det havde været nemmere at installere et Dansk phpBB forum med det samme, men ved at flere 1 klik installationer desværre er  med engelsk  sprog.

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 19:24

Hej

har udpakket sprogpakken i mappen language , men af en eller anden mærkelig grund er den ikke tilgængelig i min php admin.

da jeg gjorde det samme ved styles kom filen Uninstalled styles og så install. Nu når jeg går ind under system og så language pack der ligger kun engelsk sprog og denne mangler  "Uninstalled styles"

mystisk !!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)