Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille spørgsmål til affiliate

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu jeg laver mig en affiliate hjemmeside, hvad skal jeg så gøre med hensyn til skat? Er kun 14 år så ved ikke særlig meget om skat.
Tak på forhånd.

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen??

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

du har jo et fradag på omkring 30.000 el. lignende.. kan ikke huske det nøjagtige beløb..

så du opgiver bare det du har tjent, og så skal du ikke betale noget skat, fordi du har fradraget..

forudsat at du selvfølgelig tjener under 30.000 og at du ikke har et job ved siden af.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

LasseLaugesen1:
Hvis nu jeg laver mig en affiliate hjemmeside, hvad skal jeg så gøre med hensyn til skat?

Hej Lasse,

Allerførst: bestil et NemID, hvis du ikke allerede har et. Til April skal du så logge ind på skat.dk og på selvbetjening skal du finde din selvangivelse og indtaste din affiliate indtjening i rubrik 20. Hvis du tjener mindre end dit fradrag (som ligger omkring 28.000), og du ikke har anden indkomst,  kommer du ikke til at betale noget i skat.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kommer vel stadigvæk af med de 8% i arbejdsgiverskat, eller hvad det nu hedder?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for alle svarene.
T-Nielsen, hvorfor skal jeg vente til April? :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet kan du selvfølgelig indberette når du vil, og så ændre løbende, hvis nødvendigt. Personligt foretrækker jeg at indberette senest muligt så mine tal er 100% up to date og  jeg ikke skal ind og ændre igen. Det er dog bare en personlig præference :)

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for hjælpen :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

LasseLaugesen1:

Hvis nu jeg laver mig en affiliate hjemmeside, hvad skal jeg så gøre med hensyn til skat? Er kun 14 år så ved ikke særlig meget om skat.
Tak på forhånd.

Du skal indberette al din indkomst fra affiliate som B-indkomst.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)