Jeg er lige endt på kontanthjælp, men i stedet for at sidde hjemme ved min playstation vil jeg hellere ud og gøre en forskel. Jeg tilbyder derfor min arbejdskraft ganske gratis i 4 uger. Hvis det er noget for dig må du endelig skrive en besked. Hvis du kender en som kunne bruge min viden, så skriv også gerne :) Om ikke andet må du meget gerne læse min ansøgning igennem og komme med feedback så jeg kan forbedre den og forhåbentligt ende i arbejde. Jeg er bosat i Odense, men jeg er mere end villig til at rejse hvis muligheden byder sig. Optimer salget i din forretning fuldstændig gratis.
Hvem er jeg? Mit navn er Jakob, jeg er 25 år og lige endt på kontanthjælp. Gudskelov kun i 4 måneder før jeg påbegynder min uddannelse. Jeg er uddannet indenfor salg og marketing og har derfor brugt de sidste år på at forbedre salget i de virksomheder jeg har arbejdet i.
Hvad tilbyder jeg? Jeg tilbyder at komme ind i din virksomhed i 4 uger og i den tid forbedre dit salg.
Uge 1- Jeg ser på hvordan i sælger nu. (jeg møder et par gange hos jer når i har tid.) Uge 2- Jeg undersøger nærområdet. Foretager markedsanalyse og ser på konkurrenter. Uge 3- Jeg finder de metoder der forhåbentligt kan give størst afkast. Uge 4- Jeg skriver og afleverer min rapport omkring forbedring af salget.
Hvad kan jeg? Jeg er uddannet indenfor salg og marketing, mine kompetencer er derfor at gennemgå en virksomheds rutiner og optimere dem så der tjenes flest penge til virksomheden. Jeg har arbejdet med blomstersælgere og indført en online platform så de kunne sende varer til kunden meget hurtigere. Jeg har arbejdet på plejehjem og forbedret arbejdsgangen til gavn både for beboerne og de ansatte. Jeg har hjulpet en engrosvirksomhed med at se nye muligheder i sine produkter og finde nye segmenter at markedsføre sig til.