Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en web shop og vil bruge paypal.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 35
Fra  WordpressHjælpen.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har en WooCommerce webshop i wordpress.

Jeg vil gerne bruge Paypal til at tage imod VISA kort og andre. Fordi det ser ud som det er det billigste.

Jeg vil have at mine kunde skal kunne købe på min WebShop uden at de skal registrere sig på PayPal. Er det ikke en løsning med paypal, hvor det næsten kun kører i "baggrunden" uden at kunden ser noget som helst til PayPal??  De skal kun vælge de produkter de vil købe, og så intaste info om dem selv, og so videre til at betale med VISA kort.

Og det er so mage forskellige slags af Paypal, hvad er forskellen på de forskellige?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:23

Jeg kender ikke til, at få paypal til at køre i baggrunden, men der er ikke behov for, at registrere sig på paypal. De kan stadig bare bruge sine kreditkort til at betale

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 14:27

Jonathan Stoker:

Jeg kender ikke til, at få paypal til at køre i baggrunden, men der er ikke behov for, at registrere sig på paypal. De kan stadig bare bruge sine kreditkort til at betale

Dbh,

Jonathan Stoker

Hej gutter,

Nej måske er der ikke behov for dette Jonathan, men måske ville det være en god idé for IKKE at begrænse sine kunder?
 - Paypal virker jo faktisk lidt lettere end betalingskort, da betalingskort kræver en masse oplysninger. Hvis du har en Paypal konto logger du bare ind og det hele går automatisk igennem, det er lidt fordelen ved det, syntes jeg.

Samtidig koster det en masse gebyr osv. Men hvis det er det der skiller køber og sælger fra hinanden er det da surt...

Mvh.

Daniel  

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:30

Daniel Lehmann Jafari:

Hej gutter,

Nej måske er der ikke behov for dette Jonathan, men måske ville det være en god idé for IKKE at begrænse sine kunder?
 - Paypal virker jo faktisk lidt lettere end betalingskort, da betalingskort kræver en masse oplysninger. Hvis du har en Paypal konto logger du bare ind og det hele går automatisk igennem, det er lidt fordelen ved det, syntes jeg.

Samtidig koster det en masse gebyr osv. Men hvis det er det der skiller køber og sælger fra hinanden er det da surt...

Mvh.

Daniel  

Det er også rigtigt, men for at kunne betale med paypal skal man jo også først have indtastet sine betalingskortsnr. osv.

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:31

Der er ingen måde du kan bruge paypal som betaliongsgateway uden at gå til paypal.com, og de indtaster dine oplysninger direkte på din side.

Det kræver også den server du er på per PCI godkendt.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 35
Fra  WordpressHjælpen.dk Skrevet kl. 14:32

JA dat er er primær lidt ældre folk jeg at gøre med, misser jeg mange kunder, om de først skal oprette en paypal konto.
Men ved i hvordan jeg bruger paypal uden at folk skal oprette sig som medlem på paypal først?

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 14:36

Jonathan Stoker:

Daniel Lehmann Jafari:

Hej gutter,

Mvh.

Daniel  

Det er også rigtigt, men for at kunne betale med paypal skal man jo også først have indtastet sine betalingskortsnr. osv.

Dbh,

Jonathan Stoker

Hvis du har en konto på Paypal kan du sagtens klikke ved ''log in'' eller noget i den dur, når du når til betalingsdelen i shoppen. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:46

Daniel Lehmann Jafari:
Hvis du har en konto på Paypal kan du sagtens klikke ved ''log in'' eller noget i den dur, når du når til betalingsdelen i shoppen. 

Jeg tror at Jonathan mener, at for at oprette en konto hos Paypal, skal man jo alligevel indtaste alle de oplysninger (som du tidligere hævdede var for besværlige uden en Paypal-konto).

Mange kunder ønsker ikke at skulle oprette en Paypal-konto bare for at kunne handle i en webshop, uanset at du måske synes det er nemmere. Sådan er det bare, og derfor skal man lette adgangen til betaling mest muligt, og selvfølgelig tilbyde at kunderne kan betale direkte med betalingskort. Dette er også muligt i Paypal. Jeg kan kun anbefale trådstarter at søge i Paypals vejledninger og dokumentation.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 14:50

T-Nielsen:

Daniel Lehmann Jafari:

Jeg tror at Jonathan mener, at for at oprette en konto hos Paypal, skal man jo alligevel indtaste alle de oplysninger (som du tidligere hævdede var for besværlige uden en Paypal-konto).

Mange kunder ønsker ikke at skulle oprette en Paypal-konto bare for at kunne handle i en webshop, uanset at du måske synes det er nemmere. Sådan er det bare, og derfor skal man lette adgangen til betaling mest muligt, og selvfølgelig tilbyde at kunderne kan betale direkte med betalingskort. Dette er også muligt i Paypal. Jeg kan kun anbefale trådstarter at søge i Paypals vejledninger og dokumentation.

Det var ikke for at understrege at det er lettere at bruge Paypal, jeg ser det overhovedet ikke besværligt med betalingskort. Jeg skrev det for at være saglig og tale på flest brugere vegne. 
Samtidig for ikke at begrænse hans kundegruppe.
ps. tak for råddet til trådstarter, skal selv finde ud af og få Paypal ind i Magento..
Mvh.
Daniel

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)