Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsen Media?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I denne tråd fremgår det, at Mikkelsen Media er under konkurs http://www.amino.dk/forums/t/172143.aspx 

Men hvorfor stopper deres spam helved ik? De sender mails ud i en strid strøm, som aldrig før, og man kan ik afmelde sig nu Tongue Tied

Jeg orker ik blive ved med dagligt at melde dem for spam, så er der nogen, som har en løsning? 

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 10:19

Er sikker på whatever mailudbyder du nu bruger, har en funktion hvor du kan blokere mails fra en bestemt E-Mail adresse.

Mvh. Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:21

Mathias Alsen:

Er sikker på whatever mailudbyder du nu bruger, har en funktion hvor du kan blokere mails fra en bestemt E-Mail adresse.

Det er korrekt, men nu har jeg fået en mail om, at låne 350.000 kr fra 9 forskellige mailadresser... Og sådan bliver det ved og ved. Når man afmelder sig et sted, så er der bare en ny mailadresse, som sender nyhedsbrevene ud... 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 10:36

Er klar på at høre en løsning på dette da det helt klart er max irreterende.

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:13

Hey..

Den anden tråd om Mikkelsen Media er lukket. Jeg skriver lige i denne i stedet.

Men de er gået konkurs, og trods det bruger de stadig emaildatabasen.

Alle dem som har penge til gode kan dog godt vinke farvel til dem, hvis de ikke gjorde krav da det var i Statstidende. Alle dokumenter er underskrevet osv. med officielle underskrifter, så sagen er lukket.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:17

Casper Blom:
så sagen er lukket.

Helt lukket er den vel ikke hvis de stadig sprøjter mails ud Wink

Spørgsmålet er om det er lovligt hvis firmaet er lukket og konkurs.

Best regards

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:23

Det kan være aktiver, som email-database m.m. er blevet solgt. Spørgsmålet er så, om man bare må tage sådan en email-database i brug? Det samtykke man har givet, er sket til det konkursramte selskab og ikke det selskab som har købt aktiverne.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:48
Jeg var tidligere på 4-5 af deres lister, efter konkursen fik jeg mail 7-10 dage, men har ikke fået noget siden på nogen af dem.
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:18

Jo, Kim, den er lukket.

Der er nogle, der har købt konkursboet (som du siger Casper), og dermed også en masse domæner, som indeholdte nogle store email databaser.

Udfordringen er så, at de to gutter bag højst sandsynligt blot har taget en kopi af databasen og stadig bruger den - ja, det overrasker vel ikke nogle. Det har dog intet med Mikkelsen Media at gøre - det er blot Martin Mikkelsen og ham Kåre Lundquist som tror at etik og moral er byer i Rusland.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 09:23

Casper Blom:
Udfordringen er så, at de to gutter bag højst sandsynligt blot har taget en kopi af databasen og stadig bruger den - ja, det overrasker vel ikke nogle. Det har dog intet med Mikkelsen Media at gøre - det er blot Martin Mikkelsen og ham Kåre Lundquist som tror at etik og moral er byer i Rusland.

Tjaaaa, det er jo nok hverken første eller sidste gang vi ser den slags "metoder" desværre.

Jeg har intet med dem at gøre selv, heldigvis da, men mon ikke dem der lå i den/de databaser vil modtage diverse spam ting hen over de næste mange år efterhånden som databasen sælges rundt omkring :(  en skidt moral er det under alle omstændigheder.

Best regards

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)