Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man selv slette sin Amino-profil?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Jeg syntes personlig det er rigtig dårlig karma at hjælpe Michael med at smutte :)

Tråden burde være tom for svar...

Takker, Boysen. Jeg har brug for fuld fokus til at udvikle min niche vedr. administration af webshops, som du var så behjælpelig med at svare på. Jeg melder mig nok ind igen, når min service er fuldt udviklet og jeg har fået fat i de underleverandører og medarbejdere, som jeg skal bruge til det.

Mit plus-abonnement udløber d. 15/10, så jeg bliver hængende indtil da.

Michael

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fokus Administration:

Takker, Boysen. Jeg har brug for fuld fokus til at udvikle min niche vedr. administration af webshops, som du var så behjælpelig med at svare på. Jeg melder mig nok ind igen, når min service er fuldt udviklet og jeg har fået fat i de underleverandører og medarbejdere, som jeg skal bruge til det.

Michael

Så har jeg en bedre løsning; Få en til at skifte din kode, så du ikke kan logge ind. :) Så kan du altid få oplyst koden når du er færdig med dit projekt. På den måde giver du ikke afkald på de posts/den karma du har optjent dig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas:
Så har jeg en bedre løsning; Få en til at skifte din kode, så du ikke kan logge ind. :) Så kan du altid få oplyst koden når du er færdig med dit projekt. På den måde giver du ikke afkald på de posts/den karma du har optjent dig.

Ja det er da en super løsning :-)
Michael, du kan da ikke bare forlade os? :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:33

Fokus Administration:

Boysen:

Jeg syntes personlig det er rigtig dårlig karma at hjælpe Michael med at smutte :)

Michael

de få timere aktive her på forummet kan umuligt betyde noget , men en som mig der er over 5 gange mere aktiv end dig , bruger nok for meget tid en gang imellem , så tænk dig grundigt om før nedlægger din profil du skal opbygge alt netværk igen fra bunden her på amino.dk og husk den fordel at have en profil man bliver set og du kan lettere kommer ud med dit projekt, men når alt nedlægges skal du så bruge flere markedsføring kræfter

webshop er et online medie så klart et plus du beholder din profil , jeg er 100% sikker du fortryder, for du vil kigge tilbage og sige når skal i gang med at opbygge netværk igen at det koster 10 gange mere kræfter end det gjorde det lettere at have en periode med lidt mere fokus  på webshoppen , selv om du måske vil bruge lidt tid også den periode herpå amino.dk vil det klart styrke din webshop frem over at du beholder din profil

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Fokus Administration:

Michael

Det er ikke nogen dårlig løsning, Jonas. Dog kan jeg jo bare klikke på "send mig mit kodeord og brugernavn" når jeg bare ikke kan lade være med at kommentere på noget, og jeg ved med mig selv, at jeg ikke kan holde nallerne væk.

Jo Martin, min beslutning er truffet, men som jeg også skriver, vender jeg nok tilbage. Ironisk nok er det Annes geniale ekspertblogindlæg om at "stinke", der har fået mig til at tænke indad, og jeg har altså tænkt mig at "stinke" i at levere den optimale administrative service overfor webshops. Det vil tage lidt tid at få tænkt konceptet igennem med medarbejdere, freelancere og eksterne samarbejdspartnere, så den tid, som jeg bruger på Amino, skal altså bruges på noget andet. Jeg har tidligere kastet om mig med halvfærdige ideer, som jeg synes kunne være sjove at føre ud i livet, men de er aldrig blevet til noget. Nu er det tid til at kigge på min eksisterende virksomhed og videreudvikle den.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:43

Mikael christiansen:

Fokus Administration:

Boysen:

Michael

de få timere aktive her på forummet kan umuligt betyde noget , men en som mig der er over 5 gange mere aktiv end dig , bruger nok for meget tid en gang imellem , så tænk dig grundigt om før nedlægger din profil du skal opbygge alt netværk igen fra bunden her på amino.dk og husk den fordel at have en profil man bliver set og du kan lettere kommer ud med dit projekt, men når alt nedlægges skal du så bruge flere markedsføring kræfter

webshop er et online medie så klart et plus du beholder din profil , jeg er 100% sikker du fortryder, for du vil kigge tilbage og sige når skal i gang med at opbygge netværk igen at det koster 10 gange mere kræfter end det gjorde det lettere at have en periode med lidt mere fokus  på webshoppen , selv om du måske vil bruge lidt tid også den periode herpå amino.dk vil det klart styrke din webshop frem over at du beholder din profil

Tak for dit indlæg, Mikael, men mit amino-netværk er ikke så stort igen, så det går nok. Dette er tænkt igennem over et stykke tid. Løbeskoene har været flittigt brugt, og hvad dælen skal man ellers bruge tiden til, når benene bare bevæger sig automatisk. Man tænker ganske klart efter sådan en tur.

Michael

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fokus Administration:
Det er ikke nogen dårlig løsning, Jonas. Dog kan jeg jo bare klikke på "send mig mit kodeord og brugernavn" når jeg bare ikke kan lade være med at kommentere på noget, og jeg ved med mig selv, at jeg ikke kan holde nallerne væk.

Skift mailen ud til en du har tillid til, bed ham/ eller hende om at ændre koden, og først udlevere den til dig igen når du er færdig. Så kan du trykke "glemt kodeord" nok så mange gange, du vil ikke kunne få den før tid alligevel. Skype-Wink

Men under alle omstændigheder, vil jeg ønske dig held og lykke med viderudviklingen af din virksomhed. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:12

Jonas:

Fokus Administration:

Skift mailen ud til en du har tillid til, bed ham/ eller hende om at ændre koden, og først udlevere den til dig igen når du er færdig. Så kan du trykke "glemt kodeord" nok så mange gange, du vil ikke kunne få den før tid alligevel. Skype-Wink

Men under alle omstændigheder, vil jeg ønske dig held og lykke med viderudviklingen af din virksomhed. :)

Det er en god løsning, men stadig ikke godt nok. Tak for det.

Michael

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:24

Hvordan kommer denne sletning til at påvirke debatter trådstarter har deltaget i? Jeg kunne forestille mig at det vil blive noget hullet hist og her, hvor ting måske kommer til IKKE at give mening. Eller er der taget højde for det Martin T?

God dag, en skam du sætter amino på pause.

Venlig hilsen

Christian

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:33

Der kommer ingen huller. Der kommer bare til at stå "Slettet bruger" (mener jeg at have set af og til).

Michael

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)