Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eovendo

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcision.. B-indkomst er de indkomster der stammer ikke stammer fra steder hvor du må antages at have et lønmodtager forhold. Herunder ikke har risiko mv. Ved arbejdets udførelse, samt en lang række andre faktorer som KAN spille ind, men ikke nødvendigvis er ensbetydende med lønmodtagerforhold i hvert tilfælde.

Statsautoriseret revisor - København

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:08

Deleuran:

Så vidt jeg husker - og med mindre tingene er lavet om - kan man jo optjene en B-indkomst, hvilket er alle beløb, som ikke stammer fra din hoved-arbejdsgiver.

Den kan godt blive udbetalt som en bruttoløn, hvor man selv skal afregne skatten.

Jep men en dansk arbejdsgiver skal opgive B-indkomsten til skat - så man får det fulde beløb og skal så betale B indkomst, men skat kender B indkomsten. Hvis skat siden bedømmer, at der faktisk var tale om lønmodtagerforhold (uanset hovedarbejdsgiver kan man sagtens ha a indkomst fra flere forskelllige) OG den B indkomstpligtige ikke betaler sin skat, så vil skat kunne kræve skatten betalt af arbejdsgiveren. Uanset hvad, må der ikke betales honorar eller lignende fra en dansk arbejdsgiver uden at denne opgiver det til skat.

Jeg aner ikke om Eovendo betaler via DanmarkSmile Ellers er man selv forpligtet at opgive det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:29

Er det fordi de satser på at folk der deltager i undersøgelserne, ikke tjener nok penge til  at det ligger over den bagatelgrænse, som der er?

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)