Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for billige flybilletter! (rabat søges)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal ud at rejse om et par måneder - og jeg skal derfor til at bestille mine flybilletter nu. Derfor vil jeg naturligvis undersøge, om jeg kan spare penge på mine flybilletter, så jeg har mere luft i budgettet til oplevelser.

Jeg søger derfor en rabatkode til enten flybillet.dk, supersaver.dk, flyprice.dk, budjet.dk, travelstart.dk, Kilroy Travels eller Emirates.com. Hvis du ligger inde med en rabatkode eller rabatkupon til en af ovenstående sider, så må du meget gerne smide den her i tråden eller i en privat besked. :-)

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

Jeg har ikke rabatkuponer

Men jeg har et par gode råd til billige flybilletter.

Køb direkte hos Ryanair eller Norwegian, det fås ikke billigere på søgeportalerne.

Prøv at rejse midt i ugen undgå week end afgangene.

Bestil enten i god tid eller vent til sidste øjeblik, der er priserne lavest.

Jeg sender mange gæster af sted på denne måde året rundt, de har dejligt overskud til at holde ferie for.

God rejse,

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:16

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med rabatkoder, men når du finder den billigste rejse på en af de portaler, så søger du præcis samme afgange men hos flyselskabets egen hjemmeside, det er langt billigere :) God rejse.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:30

Synes at de råd Finn Pedersen giver er super gode, og dem kan du i hvert fald bruge. Jeg tror desværre at det er svært at finde rabat kuponer herinde på Amino. Så jeg synes at du skal tage Finn Pedersens råd i brug. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry  

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:05

Tak for jeres gode svar. Jeg kan ikke benytte Ryanair og Norwegian, da de ikke tilbyder de destinationer, jeg har brug for. Jeg har prøvet direkte hos Emirates, og jeg kan spare en smule direkte gennem dem. Derfor kunne en rabatkode være smart, hvis den f.eks. gav 10%, så jeg kunne spare lidt mere.

Der er 3 måneder til min afgang til New Zealand :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:10

Har du nogen specifik rejsedato? Og hvad pris det billigste er du har fundet? :p

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:17

Gerne udrejse d. 01.01.2013 og hjemrejse enten 24.01.2012 eller 25.01.2012. Den billigste pris er ca. 23.000 kr. på Emirates.com (for to voksne og ét barn på 9 år). Fra København til Auckland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 22:22

Hej Patrick

Jeg føler mig nærmest forpligtet til at gøre opmærksom på min side http://flyprislisten.dk Wink

På siden finder du de største flypris søgesider.

Jeg modtager aldrig rabatkoder fra annoncørerne, og mindes heller ikke at have set dem på nettet - de sender måske sommetider ud til faste kunder via nyhedsbreve?

Jeg har hørt at priserne kan være forskellige alt efter hvilket land din internetforbindelse er registreret i, så hvis du har adgang til udenlandske forbindelser gennem en ven eller VPN, så kan du prøve at sammenligne priserne derigennem.

Jeg har også hørt et rygte om at priserne på visse hotelprissider ligger højere hvis man søger via en mac frem for en PC - tankegangen er at mac brugere åbenbart er mere villig til at betale en lidt højere pris end en pc bruger - måske gælder denne mekanisme også flyprissiderne?

Hvis du er lidt frisk kontakter du diverse rejsesider og tilbyder at du skriver en søgemaskineoptimeret tekst fra dine rejsedestinationer.

Sælg fx tekst og et billede fra stedet for 500 kr.

Kan du lave 10 tekster har du 10 x 500 kr. til turen.

Mit budget tillader det desværre ikke, så her skal du have fat i nogle andre.

Held og lykke med billetsøgningen - og god rejse om et par måneder.

Følg evt. op i tråden med dine erfaringer, og sendt et 'postkort' hjem til amino når du er på turen.

mvh

Lars Kristensen

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:35

Lars Kristensen:

Hej Patrick

Jeg føler mig nærmest forpligtet til at gøre opmærksom på min side http://flyprislisten.dk Wink

På siden finder du de største flypris søgesider.

Jeg modtager aldrig rabatkoder fra annoncørerne, og mindes heller ikke at have set dem på nettet - de sender måske sommetider ud til faste kunder via nyhedsbreve?

Jeg har hørt at priserne kan være forskellige alt efter hvilket land din internetforbindelse er registreret i, så hvis du har adgang til udenlandske forbindelser gennem en ven eller VPN, så kan du prøve at sammenligne priserne derigennem.

Jeg har også hørt et rygte om at priserne på visse hotelprissider ligger højere hvis man søger via en mac frem for en PC - tankegangen er at mac brugere åbenbart er mere villig til at betale en lidt højere pris end en pc bruger - måske gælder denne mekanisme også flyprissiderne?

Hvis du er lidt frisk kontakter du diverse rejsesider og tilbyder at du skriver en søgemaskineoptimeret tekst fra dine rejsedestinationer.

Sælg fx tekst og et billede fra stedet for 500 kr.

Kan du lave 10 tekster har du 10 x 500 kr. til turen.

Mit budget tillader det desværre ikke, så her skal du have fat i nogle andre.

Held og lykke med billetsøgningen - og god rejse om et par måneder.

Følg evt. op i tråden med dine erfaringer, og sendt et 'postkort' hjem til amino når du er på turen.

mvh

Lars Kristensen

skyscanner.com mangler :D - Også det med 'rygter' om de forskellige ting, den er rimelig nem at undgå - og ville komme meget bag på mig hvis det egentligt passer.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:32

Patrick:
Der er 3 måneder til min afgang til New Zealand :-)

Hej Patrick

Nu det er den vej på, har du så prøvet det australske Quantas? Kan være de ligger inde med billige billetter - eller Singapore Airlines.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)