Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis rådgivning indenfor online markedsføring tilbydes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har nu i 4 år arbejdet med online markedsføring på forskellige måde, og har siden 2010 haft mit firma Help2go hvor jeg dog primært har arbejdet med SEO tekster og linkbuilding. Jeg har dog indenfor den seneste tid begyndt at få flere opgaver med online markedsføring hvilket har skabt nogle gode resultater.

Det har jeg derfor tænkt mig at sætte noget mere fokus på i mit firma, og vil derfor gerne tilbyde 2 - 3 forskellige firmaer rådgivning / hjælp på området (excl. linkbuilding & SEO artikler). Det eneste jeg forventer til gengæld er en anbefaling / lov til at bruge firmaet som reference (Hvis i selvfølgelig er glad og tilfreds med det jeg har lavet).

Jeg tillader mig at sortere i dem der henvender sig, da der selvfølgelig er nogle ting som jeg mener der er større muligheder for at markedsføre online, og derved få de bedste resultater. Jeg vil fortrække at arbejde med nogle firmaer, som har lidt kapital at bruge til markedsføring via f.eks. adwords og facebook ads etc. 

Det får du:

10 - 15 timers rådgivning til de firmaer jeg vælger, hvor vi sammen aftaler hvad der skal arbejdes på. (Dog gælder mit tilbud ikke linkbuilding eller SEO artikler).

Hvad kan jeg:

Jeg er 19 år og har som skrevet tidligere efterhånden nogle års erfaring indenfor online markedsføring. Jeg er under uddannelse som Serviceøkonom med speciale i Sociale Medier.

Mine kompetencer er som følger.

- Branding via sociale medier.

- Markedsføring via Facebook ads & Google adwords

- Affiliate markedsføring (Min erfaring ligger indenfor at skabe nogle gode kampagner for annoncøren, som tiltrækker affiliates og derved også skaber flere salg.)

- Seo venlige tekster, linkbuilding.

Kunne overstående have interesse for dig, så send en PB hvor du beskriver lidt om hvad du kunne bruge hjælp til, samt lidt om dit firma.

Ser frem til at få en masse spændende henvendelser.

Ps. du er velkommen til at tage et kig på min hjemmeside, som jeg har re-lanceret den kan findes her

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stadigvæk plads, til et firma mere. Så skriv en privat besked hvis det lyder interessant for dig.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark. Jeg ønsker at gøre brug af dit tilbud. Du har slået pm fra, har du en mail jeg kan kontakte dig på? Mvh Christian. PS. Jeg er på tablet nu, imorgen vil jeg kigge nærmere på din hjemmeside.

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Har du stadig plads til et firma mere?

Jeg driver faapudset.dk som godt kunne bruge noget SEO "Juice" :)

vh Benjamin

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mark

vi vil gerne prøve dig af

send mig en mail på info@boligudland.dk, så tager vi den derfra

Med venlig hilsen

Mikael Danielsen - partner www.boligudland.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tilbudte det lyder virkeligt godt , jeg håber der er plads til mig ,

jeg mangler lidt tekst rettelser

branding facebook

måske lidt opstart hjælpe google adwords

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle henvendelserne, 

Jeg er nu fuldt booket med en masse spændende opgaver, og jeg lukker derfor mit tilbud igen (men måske kommer der snart et nyt :) ) 

Jeg glæder mig til at komme igang med de opgaver jeg har påtaget mig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)