Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide, Godt webhotel

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to friske fyrer, som har fået en udemærket ide.
Vi står overfor den nok største udfordring, nemlig at lave vores webshop.
Vi har researched en del, og fundet frem til nogle forskellige muligheder, så som, Shopify og Wordpress.
Hvad synes du om disse 2, kan de anbefales?
Er der andre gode løsninger? :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulempen ved Shopify er at du får en Amerikansk ip på din shop, hvilket er en ulempe i forhold til SEO (Hvis du da vil ramme danskere).

Wordpress vil jeg ikke anbefale til en shop løsning, hvis i har mere end et par produkter, der findes meget bedre systemer som er lavet til e-handel.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Hansen:

Ulempen ved Shopify er at du får en Amerikansk ip på din shop, hvilket er en ulempe i forhold til SEO (Hvis du da vil ramme danskere).

Wordpress vil jeg ikke anbefale til en shop løsning, hvis i har mere end et par produkter, der findes meget bedre systemer som er lavet til e-handel.

Hvis man nu sætter indstillinger rigtigt i webmaster tools, og sætter sin side til den er for danskere - selvom den har amerikansk IP - så har det ingen betydning på SEO overhovedet. Og det betyder alligevel så lidt :)

Google siger det også selv, og så kan du aldrig være sikker på at den IP du får, egentligt er tilkoblet danmark i sidste ende.

Hvis jeg får tildelt en IP range, mit firma ligger i holland, og jeg har servere i danmark, hvor jeg bruger de IP'er. Så chancen for at IP-range er tildelt holland er stor.

De internationale datacentre vi har i danmark, bruger højest sansynligt en udlandsk IP range.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Jesper Hansen:

Ulempen ved Shopify er at du får en Amerikansk ip på din shop, hvilket er en ulempe i forhold til SEO (Hvis du da vil ramme danskere).

Wordpress vil jeg ikke anbefale til en shop løsning, hvis i har mere end et par produkter, der findes meget bedre systemer som er lavet til e-handel.

Hvis man nu sætter indstillinger rigtigt i webmaster tools, og sætter sin side til den er for danskere - selvom den har amerikansk IP - så har det ingen betydning på SEO overhovedet. Og det betyder alligevel så lidt :)

Google siger det også selv, og så kan du aldrig være sikker på at den IP du får, egentligt er tilkoblet danmark i sidste ende.

Hvis jeg får tildelt en IP range, mit firma ligger i holland, og jeg har servere i danmark, hvor jeg bruger de IP'er. Så chancen for at IP-range er tildelt holland er stor.

De internationale datacentre vi har i danmark, bruger højest sansynligt en udlandsk IP range.

Aha - Jamen så kan jeg ikke sige noget ondt om Shopify, andet end jeg ikke kender det så godt :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan klart anbefale Shopify, det spiller max. Se fairtime.dk og tegoaudio.dk for eksempler på Shopify shops.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kender ikke lige de 2 i nævner,

men af andre muligheder for webshop findes der også c-soft (dem bruger jeg selv, og er meget tilfreds)

eller wannafind, som også kører godt.

 

vh.

Henrik

Hpcare

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Jesper Hansen:

Ulempen ved Shopify er at du får en Amerikansk ip på din shop, hvilket er en ulempe i forhold til SEO (Hvis du da vil ramme danskere).

Wordpress vil jeg ikke anbefale til en shop løsning, hvis i har mere end et par produkter, der findes meget bedre systemer som er lavet til e-handel.

Hvis man nu sætter indstillinger rigtigt i webmaster tools, og sætter sin side til den er for danskere - selvom den har amerikansk IP - så har det ingen betydning på SEO overhovedet. Og det betyder alligevel så lidt :)

Google siger det også selv, og så kan du aldrig være sikker på at den IP du får, egentligt er tilkoblet danmark i sidste ende.

Hvis jeg får tildelt en IP range, mit firma ligger i holland, og jeg har servere i danmark, hvor jeg bruger de IP'er. Så chancen for at IP-range er tildelt holland er stor.

De internationale datacentre vi har i danmark, bruger højest sansynligt en udlandsk IP range.

ip kan betyde lidt i den store sammenhæng med det er især svar tiden der gør forskellen så vis mange er inden på siden er det en fordel at man er så tæt på brugerne som muligt da hastigheden kan betyde noget i seo sammenhæng og især bruger oplevelsen lang svar tid , det er jo kortere vej fra en server til bruger vis bruger sider i danmark  og server er i danmark  end den der sider i danmark og server er USA

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Lucas - Hosting4Real:

Jesper Hansen:

Ulempen ved Shopify er at du får en Amerikansk ip på din shop, hvilket er en ulempe i forhold til SEO (Hvis du da vil ramme danskere).

Wordpress vil jeg ikke anbefale til en shop løsning, hvis i har mere end et par produkter, der findes meget bedre systemer som er lavet til e-handel.

Hvis man nu sætter indstillinger rigtigt i webmaster tools, og sætter sin side til den er for danskere - selvom den har amerikansk IP - så har det ingen betydning på SEO overhovedet. Og det betyder alligevel så lidt :)

Google siger det også selv, og så kan du aldrig være sikker på at den IP du får, egentligt er tilkoblet danmark i sidste ende.

Hvis jeg får tildelt en IP range, mit firma ligger i holland, og jeg har servere i danmark, hvor jeg bruger de IP'er. Så chancen for at IP-range er tildelt holland er stor.

De internationale datacentre vi har i danmark, bruger højest sansynligt en udlandsk IP range.

ip kan betyde lidt i den store sammenhæng med det er især svar tiden der gør forskellen så vis mange er inden på siden er det en fordel at man er så tæt på brugerne som muligt da hastigheden kan betyde noget i seo sammenhæng og især bruger oplevelsen lang svar tid , det er jo kortere vej fra en server til bruger vis bruger sider i danmark  og server er i danmark  end den der sider i danmark og server er USA

Mikael,

Jeg arbejder som performance engineer, og jeg ved udemærket godt at hastighed har betydning for SEO. Dog vil jeg også sige, at om du har en IP i danmark, men de navneservere du bruger til dit domæne er langsomme, har langt større betydning.

Hvis man går så meget op i optimering, ville man først og fremmest skifte DNS udbyder, istedet for at have en gratis en. Som det andet, ville man optimere sin hjemmeside til det überste.

En US allocated IP, på en dansk server, vil ikke lave nogen forskel, andet end at IP'en er fra et andet land.

Hvis man tænker lavere end DNS level, så er det på tide at investere i nogle større servere, for at få processing time ned på ens hjemmeside, og så forresten placere ens side i forskellige datacentre rundt om i verdenen. Hvis din side stadig er langsom, og man har en global DNS udbyder (DynECT etc) - Har geo hosting, og optimeret sine servere helt vildt.

Så kan man begynde at snakke om at lave sjov på et lavere level end DNS. Men DNS, og optimering af siden har 1000000 gange mere betydning, end om din IP er allocated til EU eller US. Fordi 80-98% af alle performance problemer sker frontend, så har du backend, derefter kommer DNS, selvom man hoster sin side i danmark, kan det stadig betale sig at bruge en DNS udbyder, istedet for sådan en gratis en fra sit webhotel.

Husk, jeg siger ikke at det er ligegyldigt om din side, er placeret på US eller EU servere. Men om IP'en er allocated til det ene eller det andet sted, gør ingen forskel. Jeg vil ihvertfald gerne se benchmark på det. Hvor der intet andet der kan optimeres.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Udover det nævnte, så bruger Shopify et Content Delivery Network (Akamai) for alle shops, så indhold leveres fra den server, som er tættest på brugeren.
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vthestrup:
Hvad synes du om disse 2, kan de anbefales?
Er der andre gode løsninger? :)

 

Jeg kender ikke de 2 men en anden løsning vil være prestashop og gennem www.ditwebhotel.dk kan du nemt installere det med 1 klik system.

I kan se min side hvordan en prestashop ser ud, det er super nemt at lave siden finere, har bare ikke selv være så skarp på min side endnu. Smile

 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)