Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad synes i om vores kontorartikel-shop www.DKoffice.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Fra  DKoffice Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har nu efterhånden fået DKoffice.dk i luften, men vil meget gerne have kritik, inden der åbnes fuldt op for adwords, canvas osv.

Jeg har gjort lidt ud af at have en livechat funktion så synlig som muligt, ligeledes billeder af personerne bag (i footeren) - det er mig til venstre :-)

Jeg har lavet en betragtelig mængderabat, nedtælling til kl. 15.00 (deadline for lagervares afsendelse)

ligeledes vil vi til at starte med give velkomst-rabat på 10%

Check-out er holdt så simpel som muligt, dog endnu ikke med adresseudfyldelse via Telefonopslag - det kommer nok senere.. 

jeg vil være meget taknemlig for al den feedback jeg kan få, og naturligvis hvis der er noget der falder i interesse, så laver jeg da naturligvis en "amino rabat"

Med Venlig Hilsen

Dion Pedersen
DKoffice.dk 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:54

Hej Dion

Jeg vil kun komme med mit besyv udfra mit allerførste indtryk, når jeg klikker, og det er "gammeldags". Det er hele designet, som giver mig den fornemmelse, men specielt de små +bokse, som yderst til venstre åbner op for underkategorier. Det er jo ikke nødvendigvis en skidt ting og måske er jeg bare for meget på nettet og msåke er erhvervskunder også ligeglade, men som sagt: det var førstegangsindtrykket.

Held og lykke.

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 14:03

Hej Dion

Jeg syntes generelt at det ser rigtig fornuftigt ud! Gode kategorier, der gør det nemt og overskueligt. Dog er der én ting jeg ville få ændret, hvis det stod til mig. Jeg syntes ikke at Underkategorierne skal komme først eller være øverst, når man har trykket på en kategori. Jeg syntes blot at alle produkterne skal være listet, og så kan man selv spore sig ind på det man søger i menuen til venstre. Det virker mystisk at man trykker på en kategori og så kommer underkategorierne frem før produkterne.

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Sep 12
Fra  DKoffice Skrevet kl. 14:05

Hej Michael, tak for feedback'en

det er rigtigt at det er klassisk / gammeldags med kategoritræ som det er lavet...

vi arbejder på at få lavet det til topmenuen, men det kræver en kraftig omstrukturering af selve kategorierne da der er mange (for mange) til at det bliver nemt og overskueligt i en topmenu / dropdown 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Sep 12
Fra  DKoffice Skrevet kl. 15:21

Hej Erik, jeg kan godt se din pointe, det vil vi få kigget på ASAP :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)