Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback til min webshop.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Rusticana di Lusile Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg har fået lavet en webshop med nyt design, logo osv.

Jeg ville meget gerne have feedback på siden med hensyn til designet, brugervenlighed, fejl, tekst osv.

www.rusticana.dk

Håber i vil hjælpe :)

Med venlig hilsen

Louise

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:03

du har en del "fejl" i form af ord der er delt i to som bør være sammenhængende.

Få nogen til at se på det, hjælpe dig..

Ellers fin side.

Undrer mig over at gruppen  Marmelade og citron salt (citronsalt.....!!!! der var en af dem)

alle varer "ikke på lager", og intet om hvornår de forventes at være på lager ???

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

WARNING missing description

WARNING empty keywords tag

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Rusticana di Lusile Skrevet kl. 12:31

Mange tak for dit hurtige svar.

Jeg får rettet marmelade og citronsalt så de for hver sin gruppe, det kan jeg godt se giver mere mening.

Jeg får også rettet stavefejlene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Rusticana di Lusile Skrevet kl. 12:33

Til Kevin

Jeg har intet forstand på det og spørger sikkert rigtig dumt :)

Men hvad betyder:

WARNING missing description

WARNING empty keywords tag
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

META

WARNING missing description
WARNING empty keywords tag
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 12:45

Hej Louise

Jeg syntes du skal ændre det ene billede på forsiden. Syntes egentlig rigtig godt om det andet billede, hvor man egentlig kan se en oliven, men det billede af træet syntes jeg ikke passer så godt ind. Kan i hvert fald klart bedre li' det andet billede.

Derudover virker det rigtig mærkeligt, at det grønne felt i menuen er så aflangt i forhold til alt andet. Det burde måske skæres lidt ned.

Jeg ville også flytte dit firma navn i alle dine page titles. Det ville være meget bedre at du nævner produkterne og produktnavnet før dit firmanavn.

Håber du kan bruge dette til noget. :)

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Rusticana di Lusile Skrevet kl. 12:51

Hej Erik

Mange tak for din feedback. Det kan jeg i hvert fald bruge til noget.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:20

Louise :
hver sin gruppe

ikke nødvendigvis hver sin gruppe, men skriv hvornår det forventes at være på lager igen

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 13:41

Første menu (den med Min konto, Min ønskeseddel osv.)

Den grønne hover-farve, altså farven der kommer frem når man kører over linket synes jeg er for lys. Det gør det svært at læse teksten, specielt når skrifttypen er så lille.

Anden menu (Den med Home, Produkter osv)

Jeg forstår egentlig godt idéen med den aflange grønne bjælke. Jeg er bare ikke sikker på at det fungerer når menuen er så lang nede på siden, det gør den aflange bjælke meget, meget lang.

Så enten hive menuen længere op (med fare for at den kommer til at flyde for meget sammen med den første menu), ellers så drop den aflange idé og lav en mere afgrænset grøn baggrund ved hover.

Drop-down:

Den grå farve i drop-down menuen synes jeg ikke er så pæn her. Det er fint som baggrund på resten af siden, men ville gå efter en farve med grøn nuance i til hover i drop-down.

Slideshow:

Jeg er enig í hvad andre har fremhævet. Billedet med den enkelte oliven fungerer, det andet er for rodet til sidens meget stringente look.

Favicon: Det lille ikon der bliver vist i toppen af din browser (her på amino har du en pære).

Jeg ville skynde mig at få sat et unik favicon på siden. Du kan finde flere muligheder for hurtigt at generere et favicon rundt omkring på nettet. Et forslag kunne være at tage den lille oliven med de to blade fra dit logo og lave til et favicon - det tror jeg sagtens kunne fungerer. Du kunne eventuelt eksperimentere med at rotere det lidt, så det står godt alene.

De WARNINGS som folk har skrevet henviser til søgemaskineoptimering af siden.

Eksempelvis er forsidens Meta Description tom. Det betyder at Google bare hiver noget random tekst ned fra din side og bruger hvis nogen finder dig i et søgeresultat. Istedet for kan du selv styre præcis hvilken tekst der bliver vist. Det gør det unægteligt lettere at sælge dig selv i søgemaskinerne og fortæller samtidig mere præcist til Google hvad din side indeholder.

Læs lidt om søgemaskineoptimering, også kaldet SEO (SearchEngineOptimization) her på Amino og google dig frem til det. Så kan du hurtigt få en basis forståelse af vigtigheden. Du har med stor sandsynlighed nogle SEO felter i din shop som du kan udfylde, så prøv om du kan finde dem. Udvikleren af din shop ved det nok. 

Du kan selvfølgelig også hyre en til jobbet, så kan du ihvertfald nå rigtig langt.

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg synes om de grønne overskriftbjælke i venstremenuen, men det er måske en smagssag. Jeg ville nok ikke lave dem med grønne linjer under.

Det var lige lidt tanker om designet på forsiden, håber du kan bruge det til noget

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)