Hej Amino! |
At du har en ekslusiv kontrakt på at det kun er dig der må forhandle det i dk, eller at du kan tilbyde dem bedre leveringsbetingelser end hvis de selv skulle lave en aftale.
Hej Amino! |
At du har en ekslusiv kontrakt på at det kun er dig der må forhandle det i dk, eller at du kan tilbyde dem bedre leveringsbetingelser end hvis de selv skulle lave en aftale. |
Okay, så pointen er at få en aftale med producenten, som gør at kun jeg kan sælge det i DK? |
Hvis du ikke leverer anden værdi end at agere mellemmand og derved forøge deres indkøbspris og profit tror jeg ikke der er nogen fidus i at vælge DIG som leverandør. Når du ikke har fortalt hvordan du har tænkt dig at tilføre produktet værdi, så kan jeg kun se minuser set fra Føtex's vinkel:
Hvis du selv har gjort dig nogle tanker kan vi måske hjælpe dig med at tænke dem igennem så du undgår at blive taget med bukserne nede af en skrap indkøbschef. |
Svært at sige hvordan jeg vil tilføre produktet værdi, når det er et færdigproduceret produkt der er i tanke? Det eneste der er aktuelt er at produktet ikke føres i danske butikker. |