Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En standard C5 løsning hos invention koster 149,- om måneden. Så har du til gengæld ikke rigtig nogle krav til pceren. (sidder på mobil og kan ikke åbne links).

Statsautoriseret revisor - København

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:37

Jeg mener det koster fra 500/md.

Jeg har ikke gode erfaringer med HP desværre, og jeg har haft mange af dem :( Gudskelov har jeg fået en god kontakt i polen så jeg kan få fikset mine discountcomputere når de går i stykker til rimelige penge, så jeg er ikke så kræsen som jeg har været.

Jeg synes også det er en god ide at gå rundt. Jeg mistede dog hurtigt selv modet da jeg startede op. Det er meget hårdt for en rookie-sælger at blive afvist telefonisk - og endnu hårdre i den rigtige verden :(

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Fra  MR Bogføring Skrevet kl. 19:53

Cef:

En standard C5 løsning hos invention koster 149,- om måneden. Så har du til gengæld ikke rigtig nogle krav til pceren. (sidder på mobil og kan ikke åbne links).

Hvad vil du anbefale computer mæssigt (både hvis jeg lejer og hvis køber programmet)? Altså specifikationer.

Og hvad vil du anbefale af de to løsninger?

På forhånd tak,

Malthe Riegels

Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  MR Bogføring Skrevet kl. 19:55

Jørgen Olsen:

Jeg mener det koster fra 500/md.

Jeg har ikke gode erfaringer med HP desværre, og jeg har haft mange af dem :( Gudskelov har jeg fået en god kontakt i polen så jeg kan få fikset mine discountcomputere når de går i stykker til rimelige penge, så jeg er ikke så kræsen som jeg har været.

Jeg synes også det er en god ide at gå rundt. Jeg mistede dog hurtigt selv modet da jeg startede op. Det er meget hårdt for en rookie-sælger at blive afvist telefonisk - og endnu hårdre i den rigtige verden :(

Jeg har selv haft HP før, og har aldrig rigtig haft problemer med dem?

Hvad vil du da ellers anbefale af mærke, som ikke er monster dyrt.

MVH

Malthe Riegels

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:02

Jeg ved at Apple og IBM/Lenovo, og vidst også Dell, laver gode maskiner.

Men de er netop ret dyre.

Det kan også være det bare er mig der har været uheldig. Jeg har ihvertfald måtte købe mange af disse mærker gennem årene, hvorimod mine IBM computere og Apple computere som regel har holdt noget længere tid.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 22:14

Den pc'er du linker til ser ganske fin ud, til en fin pris. De fleste nyere pc'ere med ca. i3/i5 processor, 4 gb ram og en god harddisk, burde kunne klare skærene for de fleste bogføringsprogrammer. Endnu bedre hvis du har en web løsning, så kræver det som sagt intet andet end web opkobling af din pc'er, at kunne køre det.

Hvis  du anskaffer et program som e-conomic/C5 kan du altid tage kontakt til support afdelingen og forhøre dig mht. en given pc'er de vil hellere end gerne hjælpe dig, hvis du vil investere i deres produkt :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 22:15

Husk dog også, at hvis du kører en lokal kopi af programmet / opbevarer regnskabs/bilagsfiler på din pc'er, bør du anskaffe en ekstern harddisk, eller anvende et cloud baseret drev, som fx. dropbox eller skydrive, som du hele tiden kan gemme filerne på og derved have en back-up hvis computeren en dag går ned / du spilder en kop kaffe.

Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  MR Bogføring Skrevet kl. 16:43

Cef:

Husk dog også, at hvis du kører en lokal kopi af programmet / opbevarer regnskabs/bilagsfiler på din pc'er, bør du anskaffe en ekstern harddisk, eller anvende et cloud baseret drev, som fx. dropbox eller skydrive, som du hele tiden kan gemme filerne på og derved have en back-up hvis computeren en dag går ned / du spilder en kop kaffe.

Tak for rådet,

Backup er meget vigtigt!

Malthe Riegels

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)