Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsvirksomhed

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Fra  MR Bogføring Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er en ung handels-studerende, med planer om at opstarte mit eget bogføringsfirma.

Klientelet skal bestå af mindre virksomheder (f.eks. frisører, mindre forretninger, og lign.), jeg har flere års erfaring indenfor bogføring (da jeg har arbejdet på et revisionskontor og i en handels virksomhed som selvlært bogfører).

Jeg er i tvivl om hvilket bogføringsprogram jeg skal bruge, og hælder mest til C5 da jeg er 100% sikker på at programmet er up-to-date og har alle features.
Kom gerne med andre forslag til bogføringsprogram, og vil meget gerne vide hvor jeg kan købe C5 (eller leje).

Derudover vil jeg meget gerne have lavet et flot logo, og hvis der er nogle der er skarpe på den front, må i meget gerne henvende jer! Endvidere leder jeg også efter et godt sted at få lavet visitkort (VistaPrint er selvfølgelig en mulighed).

Til sidst, men ikke mindst leder jeg også efter et godt tilbud på en PC (bærbar) udelukkende til arbejdsbrug - ikke brugt, men hvis der er nogen der kender et godt sted at anskaffe sådan noget lytter jeg gerne!

To spørgsmål mere: Skal man have en outlook-mail (i mine øjne virker det mere seriøst) eller er en gmail (f.eks.) godt nok?

Er en hjemmeside overflødig? (Facebook-side vil jeg lave).

På forhånd tak

Med venlige hilsner

Malthe Riegels

PS. Andre råd, er mere end velkomne!

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 17:06

Der findes adskillige gode bogføringsprogrammer på markedet, fx. C5, som også findes i en webudgave vha. Office 360, e-conomic og summasumarum er nok tre af de mest anvendte. Google det og undersøg programmernes muligheder i forhold til dine kunders behov. C5 er nok blandt de dyrere løsninger her.