Hvis man nu har købt et domæne der dækker et begreb der er mange månedlige søgninger på, men at man på google ikke kan se nogle annoncer/reklamer når man søger på ordet, vil det så være dumt at oprette en såkaldt affiliateside på domænet i håb om at kunne (potentielt set) tjene lidt penge på siden via adsense annoncer? Der er vel ik nogen på det begreb så hvis de ej heller findes på google selv?
Ud fra udvalget af annoncører hos jer, og faktisk andre affiliatebureauer også, så tror jeg ikke der umiddelbart er nogle der passer dertil, derfor satsede jeg lidt på matchende adsense annoncer :-) men lige det udtænkte domæne her har nok ik potentialet til affiliate begynder jeg at tro
Nu behøves der jo ikke at være et decideret 100 % match efter det søgeord som du har i domænet og til de søgord som Adwords annoncører har købt. Så længe at din side vedrører et emne/genre hvor der findes relevante annoncer indenfor. Udover det bruger Adsense også tit cookies, så det ikke engang sikkert at en besøgende ser reklamer der direkte relaterer til dit domæne navn - her vil det være bedre at vise annoncer efter en brugers adfærd og søgehistorik generelt på Google.
Ud fra udvalget af annoncører hos jer, og faktisk andre affiliatebureauer også, så tror jeg ikke der umiddelbart er nogle der passer dertil, derfor satsede jeg lidt på matchende adsense annoncer :-) men lige det udtænkte domæne her har nok ik potentialet til affiliate begynder jeg at tro
Hej Allan
Derfor skrev jeg jo netop at jeg vil prøve at hjælpe med at skaffe nye annoncører, dvs. annoncører som ikke findes i netværk i forvejen :-)